Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrakt Template til køb af aktiviteter søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Vi er blevet enige med en webshop ejer om at købe aktiviteterne i hans private firma. Vi er enige om hvad der er følger med og hvad der ikke følger med, samt om hvordan betalingen skal falde.

Nu mangler jeg bare en Template til en sådan overdragelses kontrakt - er der nogen herinde der ved hvor jeg kan finde en sådan. Eller som har nogle input til hvad man bør huske at tage med (eller undlade) i kontrakten?

Mvh

Christopher Hofman

European Domain Centre

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke til et sted hvor du kan finde sådan en template, men generelt vil jeg anbefale at du får en advokat med erfaring i erhvervsret indover, for pengene til en advokat er normalt godt givet ud når det drejer som om lidt indviklede kontrakter.

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Tilmeldt 1. Mar 12
Indlæg ialt: 54
Fra  FÜRST Advokatfirma Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher

 

Du skal være velkommen til at ringe til mig på nr. 30863023, hvis i gerne vil have juridisk rådgivning i forbindelse med køb af aktiver.

God weekend.

 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Hofman

På Startvaekst.dk ligger der eksempler på en del standardkontrakter, måske du kan finde en der eller inspiration til indhold. Konkurrenceklausul kan være vigtig afhængig af omstændighederne, men tænk også gerne de skattemæssige konsekvenser igennem, da det kan have økonomisk betydning især ved afskrivningsberettigede aktiver.

Venlig hilsen

Dorte Kjærgaard

www.authenticlaw.dk 

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hofman:
Nu mangler jeg bare en Template til en sådan overdragelses kontrakt - er der nogen herinde der ved hvor jeg kan finde en sådan. Eller som har nogle input til hvad man bør huske at tage med (eller undlade) i kontrakten?

Havde samme behov i sidste uge,  men fandt ikke noget gratis online og syntes det var overkill at betale advokat for den forholdsvis simple transaktion.
Har derfor udformet kontrakt selv, baseret på lidt surfen rundt + egen erfaring med IT-kontrakter fra tidligere job. 

Så jeg har et bud på kontrakt der kan bruges som udgangspunkt. Kopi renset for specifikke ting vedrørende mit køb kan tilsendes - send PB hvis det har interesse (inden jeg bruger tid på at slette diverse afsnit i kontrakt)

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)