Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvinde jordet af Søndagsavisen

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så bør der iøvrigt også ændres i lovgivningen når det gælder erstatninger i det hele taget. Det er jo helt til grin så lidt domstolene giver folk der hænges ud eller krænkes offentligt.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er mundlam efter at have set den udsendelse. Magen til moral skal man da lede længe efter, og at de så ovenikøbet forsøger at vaske hænder i retten, med at smide skylden på den erhvervsdrivende, viser hvilke typer mennesker de. Direktøren sidder og spiller dum og ligger skylden på advokaten for fremstillingen... "Jeg er for dum, jeg er jo ikke jurist". Fy for satan.

Jeg har rss feed fra omkring 20 medier i DK hvor jeg modtager erhvervsnyheder. Når først en har skrevet noget nyt, går der vel cirka 2 timer, så har de 19 andre samme historie.
ALLE de aviser der har skrevet dette, burde straffes/betale for ikke at undersøge det de skriver i avisen.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:
Der burde lovgives om at dementier skulle have samme størrelse som original anklagen. Dvs. hvis man smider nogen på forsiden og kører 2-3 siders hetz, så skal man også dementere med en forside historie og 2-3 siders dementi. Det kunne måske få rendestens journalisterne til at tænke sig lidt om.

Det burde være gange 10!
Man siger jo at der skal 10 gode omtaler til for at opveje én dårlig omtale

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.