Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvinde jordet af Søndagsavisen

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så bør der iøvrigt også ændres i lovgivningen når det gælder erstatninger i det hele taget. Det er jo helt til grin så lidt domstolene giver folk der hænges ud eller krænkes offentligt.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er mundlam efter at have set den udsendelse. Magen til moral skal man da lede længe efter, og at de så ovenikøbet forsøger at vaske hænder i retten, med at smide skylden på den erhvervsdrivende, viser hvilke typer mennesker de. Direktøren sidder og spiller dum og ligger skylden på advokaten for fremstillingen... "Jeg er for dum, jeg er jo ikke jurist". Fy for satan.

Jeg har rss feed fra omkring 20 medier i DK hvor jeg modtager erhvervsnyheder. Når først en har skrevet noget nyt, går der vel cirka 2 timer, så har de 19 andre samme historie.
ALLE de aviser der har skrevet dette, burde straffes/betale for ikke at undersøge det de skriver i avisen.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:
Der burde lovgives om at dementier skulle have samme størrelse som original anklagen. Dvs. hvis man smider nogen på forsiden og kører 2-3 siders hetz, så skal man også dementere med en forside historie og 2-3 siders dementi. Det kunne måske få rendestens journalisterne til at tænke sig lidt om.

Det burde være gange 10!
Man siger jo at der skal 10 gode omtaler til for at opveje én dårlig omtale

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noget svineri... - og sikke da en usympatisk direktør/redaktør...

Jeg har ikke lige selv brug for nogle sutter, men har smidt link til facebook-siden op på min egen væg og opfordret vennerne til at støtte. Håber det kan give lidt salg. :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Weng:

Det er noget svineri... - og sikke da en usympatisk direktør/redaktør...

Jeg har ikke lige selv brug for nogle sutter, men har smidt link til facebook-siden op på min egen væg og opfordret vennerne til at støtte. Håber det kan give lidt salg. :)

Fedt :)

Til andre der har lyst til at smide links op så er linket til hendes facebook her:

http://www.facebook.com/pages/NATURSUTTEN/58499622326

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Problemet er at et lille firma ikke har en presseafdelning/PR afdelning som kan håndtere spørsmål som disse.

Det man kalder damagecontrol.

Vi kan bare kikke på minkavlerne efter at de have været i møllen, så blev der lavet helsides annoncer i aviserne, hvor de gav modspil.

Sådan noget er svært for et lille firma...

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Frost:

Jeg håber virkelig der er flere der vil støtte op.

Det er blevet spredt overalt at hun sælger sutter med farlig kemi, lad os være med til at sprede at det var løgn og at søndagsavisen skrev det velvidende det ikke passede, fordi deres deadline var vigtigere end sandheden.

EDIT: Der var 280 likes på hendes facebookside her i morges, her 10 minutter efter jeg skrev på G+ er der 285, jeg håber flere vil støtte op.

Så har hun fået både like og deling. Likes er nu ca. 305. Ville ønske man kunne give Søndagsavisen en dislike ...

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Sydfyn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder med en stille tanke :)

Jeg laver selv lidt seo med rimelig succes men har meget at lære specielt i forhold til de "gamle" gravede fyre.

Mon ikke os seo gutter kunne lave noget seo der sparker r.. for natur sutten - uden beregning - jeg synes hun fortjener al den støtte hun kan få.

Man skal nok passe på med at lave negativ seo mod søndagsavisen, med den moral de har skulle det ikke forbavse mig at der ville komme erstatnings krav.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

nielskvik:

Sidder med en stille tanke :)

Jeg laver selv lidt seo med rimelig succes men har meget at lære specielt i forhold til de "gamle" gravede fyre.

Mon ikke os seo gutter kunne lave noget seo der sparker r.. for natur sutten - uden beregning - jeg synes hun fortjener al den støtte hun kan få.

Man skal nok passe på med at lave negativ seo mod søndagsavisen, med den moral de har skulle det ikke forbavse mig at der ville komme erstatnings krav.

Nu er negativ SEO jo ikke noget man skal reklamere med offentligt :) Det ville dog være bedre med noget positiv SEO for sutterne

Men ja det er svineri det mange aviser har gjort i rigtig mange år og helt sikkert stadig gør. bare tag ham der blev dømt af aviserne for et mord det viste sig han ikke havde begået. (så det i tv forleden). den er noget så slem.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)