Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aktivere folk til at kommentere

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fjernet krav om at lave login, i den tro at det måske stoppede nogle - men det er stadig ret begrænset hvad der sker - hvad kan man gøre?

Ideer og tanker modtages med kyshånd.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David,

jeg forstår ikke helt? :) Hvor skal vi kommentere henne?

- inde på en af dine to sider eller?

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det problem, at folk ikke bruger kommentarfunktionen på festbogen.dk - det jeg gerne ville høre fra andre aminoer, er hvad jeg kunne gøre, for at folk får lyst til at kommentere - så det var mere for at høre jeres input til det.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine første to, og direkte, tanker:

  • Forummet er dødt. Der er ikke rigtig nogen aktivitet og har ikke været det i flere måneder. Jeg gider Forummet er ikke deltage i en død fest.
  • Forummet virker ikke brugervenligt. Det ligner et gammelt PhpBB forum, som ikke rigtig giver mig noget at deltage i

 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tjekket din chart tæller ved godt den ikke altid retvisende men det er med den viste flere besøgene da jeg havde den set i forhold google analycis , derved flere besøgene kunne være en ide 85 er jo ikke vildt mange

arbejde med længere og bedre artikler få gerne videoer og flere billeder på siden

få lavet en masse omtale omkring siden så trafikken stiger , på et eller andet tidspunkt så sker det der kommer mange kommentar så mange du ikke kan følge med næsten måske

jeg kan desuden se det er kommentar længere inden på siden på et forum der nærmeste er dødt få det mere i gang selv , lav det spændene at deltage i debattere på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret i, der desværre intet sker - jeg kan sagtens sætte mig ind i man ikke gider være den første til at kommentere i et "dødt" forum - men nogen skal jo komme i gang - hvordan pokker får jeg folk til det?

Måske et pænere forum - det skal jeg lige tænke over - har du nogen bud på hvad du tænker der kunne være mere sexet end det der er nu (der er et standard drupal-forum).

Tak for input.

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vil selvfølgelig! gerne have flere besøgende - videoer kunne måske være en ide.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Opret 30-50 fake brugere og snak med dig selv (10-15 tråde om dagen). Gør det i et halvt år, så er der med lidt held flere som der gider deltage :-) . Det var også sådan Amino startede.

Selve teknikken vil jeg ikke blande mig i.

 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David,

Jeg måtte lige navigere lidt rundt derinde, før at jeg opdagede spm/svar siden oppe i højre hjørne! :)

Det er i hvertfald gemt godt væk synes jeg? - Kan du eventuelt gøre det mere tydeligt?

Og du har placeret en stor orange-adsense-boks midt på siden? :) Den havde jeg nok flyttet ud til højre hvis jeg var dig... 

Generelt så virker festbogen.dk ikke særlig indbydende, synes jeg? :( Du er nød til at arbejde lidt på designet, og gøre spm/svar knappen mere tydelig? Eventuelt kalde det for noget andet...? :)

- Herefter skal det vel bare have en god portion markedsføring vel? Noget pr, awareness... Du kunne måske lave aftaler med et par skribenter, som med jævne mellemrum skriver et par fede indlæg? "også svare på dem, med andre brugernavne" :D Det kunne være en mulighed for at kick-starte forummet...

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

David Leonard:

Du har helt ret i, der desværre intet sker - jeg kan sagtens sætte mig ind i man ikke gider være den første til at kommentere i et "dødt" forum - men nogen skal jo komme i gang - hvordan pokker får jeg folk til det?

Måske et pænere forum - det skal jeg lige tænke over - har du nogen bud på hvad du tænker der kunne være mere sexet end det der er nu (der er et standard drupal-forum).

Tak for input.

du kan da oprette 100 bruger der debattere med hinanden og du er bruger ene og alene alle same ,så er forumet i gang med aktivitet når man ser et aktive forum sker noget dagligt så kommer der hurtigt noget til at ske

dog ville jeg sørge første for mere trafik til siden og så knokle der ud ad med at gøre folk mere motiveret til at debattere på forumet , for første skal forummet ses

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)