Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

T-shirt opstart hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er igang med at starte en webshop hvor planen er at jeg skal sælge t-shirts med print. Fokuset ligger på et sjovt og meget simpelt udtryk, og t-shirts til billige penge for forbrugerne som fortrinsvis skal være studerende. 
Jeg har allerede sat en designer på projeket, og indtil videre har jeg 8 designs jeg vil starte ud med, og forhåbentlig kommer mange flere fremover. 

Det jeg har brug for at vide fra Amino's dygtige brugere er svar på følgende spørgsmål:

Hvor finder jeg en t-shirt leverandør der kan producere t-shirts i en forholdsvis høj kvalitet med et meget simpelt tryk (1 farve t-shirt, 1 farve tryk), derudover skal det også være billigt, da planen er at sælge disse t-shirts videre til studerende så det skal kunne lade sig gøre på den måde. I starten er der tale om en forholdsvis lille produktion, med omkring 200 t-shirts i forskellige størrelser (dog alle i hvid med sort tryk)

Hvor finder jeg en webdesigner der kan hjælpe mig med at opstarte en shopify baseret webshop med et sjovt og meget simpelt udtryk?

I starten er der tale om en forholdsvis lille produktion, med omkring 200 t-shirts i forskellige størrelser (dog alle i hvid med sort tryk) har hørt at det skulle være dyrt at starte op med en så lille produktion? 

Jeg har mulighed for at erhverve mig en varmepresser for meget billige penge, men hvordan kan jeg vide hvilken slags tryk jeg har brug for? (transfertryk, digital, silketryk)? Og kan det så derved være billigere kun at anskaffe mig t-shirts og trykke selv?

Håber at i vil hjælpe mig med de mange spørgsmål mvh. iggi 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iggi

Jeg kan hjælpe dig med at sætte en Shopify webshop op baseret på en af deres mange themes - selvfølgelig tilpasset til dig med farver, nyt grafik etc.

Tag et kig på themes.shopify.com og send en PM, så kigger vi på det.

Venlig hilsen
Ole 

Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Randers
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)