Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis e-bog til selvstændige: Sådan kommer du i medierne! (med nye tal)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 21
Fra  BullsEye Communications Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej

Har du egen virksomhed og brug for synlighed i landsdækkende medier? Så skal du arbejde professionelt med din PR-indsats. Få her knap 20 sider med effektive PR-råd, der for alvor kan skaffe dig medieomtale (læs mere om e-bogen lige her).

HVAD FÅR DU BL.A. UD AF E-BOGEN?

- Markant nemmere ved at øge din synlighed i de store erhvervsmedier

- Viden om hvorfor du skal bruge tal i din PR

- Hvor du finder de helt rigtige tal til at underbygge din vinkel

- Hvordan du let foretager din egen undersøgelse i markedet og laver presse på den

HVEM ER JEG?
Jeg er uddannet cand.scient.pol. og har arbejdet med kommunikation i over ti år. Først som freelancejournalist, så corporate journalist i Nykredit og senere som kommunikationsrådgiver på bureau, før jeg blev selvstændig i 2009.

Samlet set har jeg rådgivet godt og vel 50 virksomheder i PR inden for bl.a. de liberale erhverv (især advokatbranchen), arkitektur og byggeriet. I dag rådgiver jeg en række ledende virksomheder i ekstern kommunikation, herunder PR, og underviser i effektiv PR.

RIGTIG GOD læselyst!

Lasse Gammeljord, PR-rådgiver, BullsEye Communications 

Er det svært for iværksættere og små virksomheder at få omtale i de landsdækkende medier?

Afstemning om iværksætteres muligheder for at komme i medierne

  • Ja (0%)
  • Nej (100%)
  • Ved ikke (0%)
  • Totalt antal stemmer: 1
  • Afstemning sluttede: 06/01/2013
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :