Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis e-bog til selvstændige: Sådan kommer du i medierne! (med nye tal)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 21
Fra  BullsEye Communications Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej

Har du egen virksomhed og brug for synlighed i landsdækkende medier? Så skal du arbejde professionelt med din PR-indsats. Få her knap 20 sider med effektive PR-råd, der for alvor kan skaffe dig medieomtale (læs mere om e-bogen lige her).

HVAD FÅR DU BL.A. UD AF E-BOGEN?

- Markant nemmere ved at øge din synlighed i de store erhvervsmedier

- Viden om hvorfor du skal bruge tal i din PR

- Hvor du finder de helt rigtige tal til at underbygge din vinkel

- Hvordan du let foretager din egen undersøgelse i markedet og laver presse på den

HVEM ER JEG?
Jeg er uddannet cand.scient.pol. og har arbejdet med kommunikation i over ti år. Først som freelancejournalist, så corporate journalist i Nykredit og senere som kommunikationsrådgiver på bureau, før jeg blev selvstændig i 2009.

Samlet set har jeg rådgivet godt og vel 50 virksomheder i PR inden for bl.a. de liberale erhverv (især advokatbranchen), arkitektur og byggeriet. I dag rådgiver jeg en række ledende virksomheder i ekstern kommunikation, herunder PR, og underviser i effektiv PR.

RIGTIG GOD læselyst!

Lasse Gammeljord, PR-rådgiver, BullsEye Communications 

Er det svært for iværksættere og små virksomheder at få omtale i de landsdækkende medier?

Afstemning om iværksætteres muligheder for at komme i medierne

  • Ja (0%)
  • Nej (100%)
  • Ved ikke (0%)
  • Totalt antal stemmer: 1
  • Afstemning sluttede: 06/01/2013
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes det er let komme i medier , de ringer konstant om vil være med i dit og dat TV program , lige fra dating programmer hvor så lige kan lave lidt reklame for en selv , eller man får nogle billederne i blade og så vil de også interview en 

der er et TV program om ens erhverv så ringer de til en , sådan kan man blive , de ringer vel 10-20 gange årligt det synes jeg er okay

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker mange gange for e-bogen! Glæder mig til at læse den! 

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for e-bogen! Ser frem til at komme i gang!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for E-bogen. Den er virkelig virkelig god, og giver en rigtig god forståelse og indblik på hvordan man skal gribe an ifbm komme i medierne.

Det er rene guldkorn, og vil endnu engang takke for din indsats og hjælp som jeg helt klar kan bruge.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Spændende læsning - tak for bogen.

Mvh.

Michael 

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 21
Fra  BullsEye Communications Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Onelo

Tak for din ærlige respons i forbindelse med min e-bog "Sådan kommer du i medierne". Den sætter jeg pris på - og gør mig glad!!

Jeg er ved at samle læserreferencer ind, og det er ikke altid lige let at træffe folk. Selvstændige er meget travle mennesker.

Derfor vil jeg høre - nu jeg har set din udtalelese her på Amino -, om jeg må kopiere ovennævnte ord til min hjemmeside. Jeg sigter efter ca. 10-15 referencer, så du kommer ikke til at stå alene, men blandt mange andre virksomheder.;-).

Hvis ja, så vil jeg få brug for dit navn, og hvor du arbejder, så det er muligt at "placere dig".

På forhånd tak!

Mvh. Lasse.

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 21
Fra  BullsEye Communications Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din respons i forbindelse med min e-bog "Sådan kommer du i medierne". Den sætter jeg pris på.

Jeg er ved at samle læserreferencer ind, og det er ikke altid lige let at træffe folk. Selvstændige er meget travle mennesker;-).

Derfor vil jeg høre - nu jeg har set din udtalelese her på Amino -, om jeg kan få dig til at sætte to linjer på, hvad du synes om e-bogen? Det ville være en stor, stor hjælp.

Jeg sigter efter ca. 10-15 referencer i alt, som jeg lægger på min hjemmeside, så du kommer ikke til at stå alene, men blandt mange andre virksomheder.;-).

Hvis ja, så vil jeg få brug for dit navn, og hvor du arbejder, så det er muligt at "placere dig".

På forhånd tak!

Mvh. Lasse.

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 21
Fra  BullsEye Communications Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tak for din respons i forbindelse med min e-bog "Sådan kommer du i medierne". Den sætter jeg pris på.

Jeg er ved at samle læserreferencer ind, og det er ikke altid lige let at træffe folk. Selvstændige er meget travle mennesker;-).

Derfor vil jeg høre - nu jeg har set din udtalelese her på Amino -, om jeg kan få dig til at sætte to linjer på, hvad du synes om e-bogen? Det ville være en stor, stor hjælp.

Jeg sigter efter ca. 10-15 referencer i alt, som jeg lægger på min hjemmeside, så du kommer ikke til at stå alene, men blandt mange andre virksomheder.;-).

Hvis ja, så vil jeg også gerne høre, hvor du arbejder, så det er muligt at "placere dig".

På forhånd tak!

Mvh. Lasse.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Tak for bogen.

Jeg syntes den er fantastisk informativ og nem at gå til. Jeg har længe gået og tænkt over hvordan jeg fik bestrong.dk i medierne, nu ved jeg det, og nu skal konkurrenterne have baghjul.

Så tak for din viden, det sætter jeg pris på.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)