Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger efter en leverandør til samlekort (legetøjs-leverandør)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min kammerat og jeg er i gang med at starte en webshop bestående af pokemonkort, og vi står derfor og mangler en leverandør af disse kort.

Jeg har søgt på diverse sites her på nettet, uden held, og vi står og mangler en leverandør enten fra Danmark eller fra Europa, er der nogle der kender én eller flere, som vi kan kontakte?

Mvh.

Peter

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Pokemonkort ??????

Tilmeldt 18. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

onelo:

Pokemonkort ??????

Ja - du læste korrekt. Kan du hjælpe med det?

Fra Fujian
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt sikker, men er ret sikker på at det kræver license fra Pokemons "ejer", hvem det nu end er.

Har i det?

Tilmeldt 18. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank:

Jeg er ikke helt sikker, men er ret sikker på at det kræver license fra Pokemons "ejer", hvem det nu end er.

Har i det?

Hej Frank

Nej - det har vi ikke. Jeg har dog haft kontakt til en leverandør, som siger det ikke er nødvendigt, og har ligeledes prøvet at GOOGLE det op.

Men jeg vil helt klart prøve at grave dybere i det, efter du skriver dette Tak for påmindelsen! Har allerede sendt et par mails afsted, for at få dette afklaret. 

Kan det passe - at samtlige leverandører "kræver", at man har et CVR-nummer? Min kammerat og jeg, har nemlig tænkt på at starte op uden moms-registrering, og derfor kan vi undlade at oprette et CVR. Men efter jeg har haft kontakt til adskillige, ser det ud til, at man når længst med et CVR-nummer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)