Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal barnet hedde?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i fuld sving med at oprette en freelance virksomhed, hvor jeg tilbyder projektledelse inden for konference, kongresser og social events i både ind- og udland.

Jeg overvejer MEGET, hvad jeg skal kalde min lille biks. Jeg har en masse buzz-ord, som kunne være relevante

Management

Event

Conference

Men jeg vil også gerne have et navn, som ligger godt på læben og som er nemt at sige. Jeg har været ude i Nivicco (mine 2 børns navne sat sammen) eller future-event og så evt. med et payoff, der beskriver mine kompetencer. F.eks. projektledelse inden for konferencer/events - men jeg er på bar bund.

Jeg har været meget hooked på "event"-ordet, men er også bange for, at det kan give et billede af, at jeg også laver fester (hvilket jeg også gør - men ikke er mit main target).

Nogle kreative hoveder herinde, der vil jamme lidt på nogle navne, som ikke er for lange - og passer til hp-adresse og mail-adresse.

På forhånd tak....Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46516
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har ikke svaret - måske dog at du skal tage noget helt neutralt (synes ikke dine børns navne der duer) men jeg tror at EVENT skræmmer virksomhedskonferencer bort og CONFERENCE skræmmer festival arrangører bort, og management siger intet

Tænk enten neutralt - eller ha hver sit binavn til hver sin ting - hvis ikke du kan finde noget beskrivende der ikke skræmmer den anden side bort

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er helt enig i tanken omkring event og konference ordene. Det er nemlig også det, der er min bekymring.

Tak for svar :)

Tilmeldt 28. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes det lyder rigtig spændende, og jeg ved at det er en cool branche at være i. Ikke to dage der er ens.

Hvad siger du til fx Massive Management ? :-)

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

LasseK:
Hvad siger du til fx Massive Management ? :-)

Det lyder også som et godt bud...men smager lidt aggressivt??

Og nej - ikke to dage er ens. Har arbejdet som event koordinator en del år efterhånden and I love it. Men det er også en hård branche og kræver det kølige overblik... :)

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg endt ud med ByMA [bai-MA]

Nogen holdninger til det???

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

AndersenEvent:
Jeg tror jeg endt ud med ByMA [bai-MA]

Nogen holdninger til det???

Det er virkelig dårligt.

Det giver ingen mening i sig selv og staves ikke på samme måde, som det udtales.

Du er ikke lige i branchen til et alt for friskt navn, så jeg ville vælge noget neutralt og beskrivende: Conference Consult.

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejj - syntes lige jeg havde fundet et super godt navn som sagde noget om mig - og var neutralt, som jeg blev anbefalet længere oppe. 

Ud over det, så er det jo heller ikke kun konferencer, jeg arrangerer - men også seminarer, kongresser osv. 

Men jeg vil da lige tygge på den.

Tak for dit indlæg....Smile

Tilmeldt 28. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et forslag mere. 

Andersen Event ---> Avent ?  

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Jeg syntes det lægger sig for meget op af Event...og det kan - som også statet tidligere i tråden - være "farligt".

Jeg tror jeg går med ByMA til en start. Har konfereret med en del i mit netværk, som syntes det lyder rigtig fint. Det er valgt ud fra tesen om helt at gå væk fra konference/event som en del af navnet og tage noget mere "neutralt".

Tusinde tak for jeres hjælp.... :o)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)