Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første produkt anmeldelse, hvad synes i?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved ikke om det er noget du lever af at skrive tekster men det fanger ikke rigtig læseren (mig) synets teksten er lidt kedelig og jeg går også træt i teksten flere steder så hvis du ikke levere af det ville jeg nok betale en for at skrive dine tekster ellers prøve at omskrive den :)

Jeg skriver heller ikke selv gode tekster derfor er jeg også i tæt sammenarbejde med www.tekstcentralen.dk i gang med at opdatere teksterne på min hjemmeside.

Mvh Jonas Kolding

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre har nævnt det skrivefaglige, så den del spriner jeg over.

Din kombination af generel omtale og anmeldelse fungerer slet ikke.
Det skyldes mindst to ting.
For det første gør du ikke læseren opmærksom på, hvad han kan forvente af den tekst, han skal læse. Derfor virker det underligt, at der pludselig kommer en konkret produktomtale efter den generelle omtale.
For det andet burde to ligeværdige dele af en artikel fylde omtrent lige meget. Sådan som du har disponeret stoffet, virker anmeldelsen som en slags konklusion på den generelle omtale - og så alligevel ikke. Det er ganske enklet noget rod.

Jeg ville have delt det op i to artikler, som kunne henvise til hinanden.

Din generelle artikel har nogle gode og nogle dårlige sider.
Din skrivestil med retoriske spørgsmål fungerer ikke så godt. Drop spørgsmålene og fortæl i stedet på en måde så rpørgsmålene opstår inde i mit hoved.
Det er rigtig godt, at du har nogle ekspertudsagn med. Især det fra familieadvokaten giver troværdighed til artiklen.

Generelt har du ikke disponeret stoffet så godt.
Det virker som om du ikke har overvejet hvem du skriver til, og hvorfor.
Start med at kende din målgruppe. Hvem er det, der interesserer sig for det her? Hvad mon de tænker om det?
Kend så dit budskab. Hvad vil du berige din målgruppe med? Hvad skal de mene, når de er færdige med at læse din artikel?
Herefter tilrettelægger du dit stof, så du fanger deres intersse, før du begynder på det normative.
I din artikel stiller du nærmest krav om, at jeg som læser er enig i præmissen, at et videokamera bag vindspejlet er en god idé. Når nogen forsøger at pådutte mig en præmis, reagerer jeg med modstand mod at læse videre.

God vind med dit bloggeri.

Venlig hilsen

Hans

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har andre nævnt om selve teksten. Jeg vil bare nævne jeg synes det er herre irriterende at man ikke kan markere tekst eller højreklikke. Det er bare en del af min læsningsprocess, og jeg føler at hvis jeg ikke kan markere tekst så har jeg ikke min "finger på papiret". Det er trods alt 2012 vi lever i - hvis folk vel have din tekst, snupper de den nok alligevel.

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Det er ikke muligt at markere teksten, da jeg gerne vil beskytte mine data som er på siden, der er nok nogle som kan kopier det, men hvis jeg bare kan holde 90 % fra at kopier e jeg tilfreds :-) 

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er teksten rettet til at en prof. Så nu bør den spille max :-) 

Den kan læses her http://www.e-bil.dk/components/content.html

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)