Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Instagram - er det tiden værd?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Vores virksomhed er efterhånden til at finde på de fleste sociale medier, og vi er stadig i den fase hvor vi har tiden til at opdatere dem alle og holde dem ved lige.

Dog er vi ikke hoppe på Instagram bølgen endnu, er der nogle som har nogle erfaringer med det? Tage billeder af de nye varer man får hjem og ligge ud på Instagram f.eks. Nogle som kan anbefale/fraråde det? Og er Instagram overhovedet et sted for virksomheder?

 

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil sige at det kommer meget an på branchen, samt om din virksomhed sigter efter lokale kunder, eller i mere international forstand. Hvilken virksomhed er der tale om? 
Jeg er partner i www.instagramfollowers.dk, hvor vi sælger instagram followers til bl.a virksomheder, og det er ingen hemmelig at flere og flere kommer til, hvilket ikke er underligt når Instagram nu har over 80 millioner brugere og derved mulige kunder. Jeg mener der er et stort potentiale og findet det underligt at virksomhedsejere ikke ønsker at udnytte et gratis netværk, hvor man kan ramme millioner af nye kunder gratis.

Hilsen Christian

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det lyder spændende. Jamen det er inde for billede branchen, så det ville være oplagt at når man får nye produkter, så ligge dem ud på sin Instagram profil - men er Instagram business orienteret, eller er det ikke bare sådan en hyggeside? (Correct me if im wrong)

Forstår ikke helt hvordan i kan garantere 1000 followers inden for 24 timer? Er det "rigtige mennesker" hvis man kan sige det? :)

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det ligger op til virksomhedens målgruppe ville jeg da hurtigt slå til. I kan jo dele på flere sociale medier så det er ikke fordi i er låst fast i instagram. Jeg ville prøve det af ihvertfald. I kan muligvis få followers gennem facebook eller Twitter :)

Mvh Daniel K Petersen

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er klart hovedsageligt en hygge-side, men der er stor mulighed for at påvirke folk derinde ISÆR hvis du har et "brand".
Det er ikke noget du bør bruge tid på i samme grad som fx. facebook. Men som sagt - 82 millioner brugere der kan rammes ved at ligge et billede ud. Det synes jeg man bør give et forsøg. 

1000 followers på 24 timer er ikke aktive profiler. Men at du har mange followers(aktive eller ej) gør at nye folk tror at din profil er spændende og derved vil ægte aktive profiler begynde at følge dig. 
Instagram er et netværk der er præget af "se mig/se mit brand". Folk følger hvad der er populært - og uden followers bliver man sjældent taget seriøst, især ikke som virksomhed :) 

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår hvad i mener, og tror jeg prøver lykken med en profil - så må det bære eller briste, det er god stak som bruger det i forvejen som i skriver og derfor mange potentielle kunder :) 

Er bare bange for at det kan have en negativ virkning, hvis man får lavet en og det går godt med at vedligeholde den i starten, men når man får mere og mere travlt glemmer man at vedligeholde den, og folk vil synes den er kedelig? Men mange tak for jeres svar - dem tager jeg med i mine overvejelser :)

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Fra Danmark
Tilmeldt 15. Oct 11
Indlæg ialt: 35
Fra  BlackHead.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en virksomhed som af den ene eller anden grund løbende producerer (interessante) billeder, så er sider som Instagram og Pinterest et must. 

Hold dig langt væk fra services der sælger likes, followers og den slags (både til Instagram og andre sociale medier). Det er penge ud af vinduet, da du slet ikke aktiverer den del af sociale medier som rent faktisk skaber værdi for din virksomhed. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)