Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min hjemmeside klar til åbning?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:
Hvad er pointen og håbet med websitet? :-

Målet med hjemmesiden er at være Danmarks største internetportal for jurastuderende. 

Siden har til formål at højne fagligheden og samtidig være et socialt medie for jurastuderende. Ønsket er, at de jurastuderende skal have en hjemmeside, hvor de kan mødes på tværs af hold og uddannelsesinstitution. På JuraMedie.dk kan man oprette sig som bruger, hvor man dermed kan få adgang til JuraMedies notearkiv, forum, chat og meget andet. Det er helt gratis at benytte siden og oprette sig som bruger. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

en om jer siden mangler der på siden , hvem er du , hvad er formålet med siden 

hvad er betingelserne ved opret bruger på siden det kunne jeg ikke lige sådan se på siden, lav så når klikker ved opret bruger skal klikke man godkender sidens betingelser 

udnyt google vis op til 70 tegn og lav en unik god beskrivelse på alle undersider og forsiden

få de social medier på siden google plus , facebook , twitter 

blå lyse skrift type på siden og en lys baggrund gør teksten flere steder meget svær at læse

kontakt siden få navn der , adresse , cvr nummer alt dette ville styrke troværdigheden over siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg ved ikke om jeg tager fejl eller ej, men det virker som om det er et tema du har "gaflet", og redigeret i?

Siden virker meget tom og måske en smule svær at gennemskue, i forhold til hvad den er egnet til.


Du kommer nok til at stille dig nogle svære spørgsmål, i form af hvordan du vil udbrede kendskabet til den, og hvad DIN side kan, som f.eks. en side på Facebook ikke kan. Det skal ikke lyde negativt, nærmere som en udfordring :)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Det ser en smule små kedeligt og rodet ud i mine øjne, syntes den plain grå baggrund og boksene er utroligt kedelige at se på. Men funktionaliteten er som sådan udemærket. Jeg ville tage et kig på fluid design hvis du ønsker at være førende for jurastuderende, en masse studerende bruger iPads nu om dage til nemt at tilgå portaler som din fra sofaen. Derfor er det vigtigt at siden ikke ser helt tosset ud på de mobile enheder.

Ta' et kig på screenfly, der kan du se hvordan siden fungere på forskellige opløsninger: http://quirktools.com/screenfly/. Fluid design er et must i mine øjne :-)

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)