Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Penge Præmier?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at spørge nogle indenfor området eller tage kontakt til skat de er her også for at hjælpe os iværksætter  :)

Godt Nytår

Mvh Jonas Kolding

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

vær bare klar på at det nok ikke er helt nemt at få et klart svar. Kender en der har købt en spillelicens i dk og han har bøvlet med et par spørgsmål i et par måneder og da de så endelig svarede skrev de at man skulle give 350kr for et bindende svar, altså et svar man i realiteten kan bruge

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Tilmeldt 19. Dec 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene, at det altså er afgørende, om der er tale om et spil, som indebærer et element af tilfældighed eller ej (som jeg læser "spilleloven"). Hvis der ikke er et element af tilfældighed (f.eks. lodtrækning, terningkast m.v.), men det hele mere eller mindre er baseret på spillerens færdighed, er der færre regler, du skal bekymre dig om. Det skyldes, at meget af reguleringen sigter mod spil, som har en større grad af tilfældighed i sig (lotteri, væddemål, spilleautomater m.v.). Så hvis du har tænkt dig at lave turneringer inden for de fleste genre af computerspil (f.eks. skydespil, strategi m.v.), så vil jeg ikke mene, at "spilleloven" er relevant. Men spørg selvfølgelig Skat for at være på den sikre side :)

Tilmeldt 22. Dec 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Turneringsresultaterne er ikke bygget på tilfældigheder, men som NikolajS siger så er det på baggrund færdigheder man opnår resultater i mine turneringer.

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis spillet alene berør sig på færdigheder, så må man satse og vinde (og tabe) så meget man vil uden at det kræver licens af nogen art

er spillet et kombinationsspil, som både har elementer af held og færdigheder som f.eks poker (hvor man får tilfældige kort) så hører det også under spille lovgivningen og kræver licens.

dog må du også gerne udbetale penge til vindere af tilfældighedskonkurrencer (f.eks tombola, lodtrækning etc.) men der må det ikke koste penge at deltage.

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:
Du bør læse de her før du starter:

jeg ser ikke dette som relevant. hvis jeg forstår opretter korrekt, så ønsker han at lade brugerne vædde penge mod hinanden, eller deltage i et turneringssystem hvor han tager nogle procenter i gebyr for at afholde turneringen. på den måde giver han ingen gevinster han skal betale afgift af, men om brugerne skal betale skat af deres gevinster, må jeg være svar skyldig i.

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)