Hej Amino´er, Jeg har i længere tid fulgt med herinde under opstart af virksomhed, og har fundet al den information jeg har haft brug for indtil nu. Nu har jeg dog oprettet en profil for endelig at skrive og bede om lidt hjælp. Handlingsplan samt budgetter er så godt som færdige, og jeg og min kollega glæder os til at komme igang. Vi har dog en udfordring med advokat og revisor, da vi er bange for at miste vores intellektuelle rettigheder (hvis der er noget der hedder det på forretningsplan, handlingsplan m.m.) - Og har brug for at godt råd. Er der en risiko ved at sende disse ting per e-mail? (pdf/word/excel) Vi tænker, at advokat eller revisor jo så har det liggende, og det er nemt at videresende, selvom de nok ikke må. Om ikke andet kan vores skabeloner bruges af andre der også vil starte op, og de indeholder en del fortrolige tal. Jeg har aftalt et møde med revisor Onsdag, og mangler at finde en advokat, som skal kigge tingene (inklusiv vores ejer/ansvars fordeling og eventuelle faldgruber) - Gode forslag til advokat modtages gerne :) Er det paranoidt? Eller skal jeg bare sende løs, med en bemærkning om at materialet er fortroligt?? Tak for jeres tid, Bjarke Mønsted |
bjarkemonsted:Er det paranoidt?
JA