Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et firma - en indløsningaftale men flere shops?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen danske, svenske eller udenlandske firmaer, som tilbyder, at et firma kan nøjes med en indløsningsaftale til flere shops?

Det vil være til samme "cvr" nummer, men varerne der sælges på de forskellige domæner vil ik være de samme. Dog vil betingelser mm være identiske. Nogen bud? 

Det skal lige siges, at det kun er Visa og Mastercard, som skal bruges. Ingen Dankort aftale! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger ewire til 2 forskellige shops.

/ Tom

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Jensen:

Jeg bruger ewire til 2 forskellige shops.

Nu kommer dagens dummeste spørgsmål, men det er flere år siden, at jeg sidst har tjekket dem ud...

Skal man stadig have en bruger for at benytte Ewire? Eller er der en checkout del, hvor man blot indtaster kortinfo, og så afslutter købet? Hvis ja kan den integreres i shoppen, eller viderestilles kunden til Ewires side ved køb?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du om alle burde da vide der ikke findes dumme spørgsmål, men kun dumme svar ;)

Du kan sagtens sætte den op med et checkout modul hvor det kun er kortinfo der skal bruges.

Det skal så samtidig siges, at du skal bede dem om at slå, brugeropretelse og SMS godkendelse fra. Når det er gjort (tager deres support 2 min.) så køre det. Nu handler du også med udenlandske kunder, så er der også en default ip adresse blokker som også hurtigt kan slås fra.


Lidt tosset de har de sikkerheds features, specielt da det er noget du selv skal finde ud af.

Du kan evt. Se det på http://printscan.dk ( håber det virker ;))

Fra Kina, Pearl River Deltaet
Tilmeldt 12. Sep 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville denne ePay løsning kræve en ny indløsnings aftale?

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ved Epay få flere shops på sammen indløsningsaftale koster 49 kr mere pr shop

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Jensen:

Du om alle burde da vide der ikke findes dumme spørgsmål, men kun dumme svar ;)

Du kan sagtens sætte den op med et checkout modul hvor det kun er kortinfo der skal bruges.

Det skal så samtidig siges, at du skal bede dem om at slå, brugeropretelse og SMS godkendelse fra. Når det er gjort (tager deres support 2 min.) så køre det. Nu handler du også med udenlandske kunder, så er der også en default ip adresse blokker som også hurtigt kan slås fra.


Lidt tosset de har de sikkerheds features, specielt da det er noget du selv skal finde ud af.

Du kan evt. Se det på http://printscan.dk ( håber det virker ;))

Det er rigtig nok hehe

Okay jeg må lige læse lidt mere op på det, men du har da helt ret i, at det er tåbeligt, at de gør det mere besværligt end højest nødvendigt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kingbo:

Man kan ved Epay få flere shops på sammen indløsningsaftale koster 49 kr mere pr shop

Yes den info fik jeg også via Twitter, så det skal helt sikkert undersøges også!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)