Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger blogs, linkkataloger og artikeldatabaser eller andet godt til at bygge lidt flere linksH

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Internexus:
Hvis du sender mig en PB, så sender jeg dig en liste med lidt over 40 steder du kan linkbuilde fra, og du får selvfølgelig listen gratis.

har du slået PM til? Jeg synes ikke jeg sende til dig, jeg kunne da godt tænke mig at se den liste hvis man må.

Hej Thomas

Jeg har lige PT valgt at lukke for PB. For mange henvendelser. Det er lidt min egen fejl. Håber det er ok med dig Smile

Forsat god dag.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg sender lige min mail adresse i en privat besked til dig...og ingen problemer, jeg syntes det er fint med lidt varriation i mine links, så længe de har relevants ;-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter..

Det er super, har modtaget den.. men kom lige ud på lidt arbejde.. men får skrevet noget ;)

og mange tak for muligheden

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan evt. kigge på min artikeldatabase som hedder artikeldb.dk, designet er ikke kønt, men der er en god stak besøgende, og rigtig mange klikker videre på de links der måtte være i artiklerne :) 

og den er ganske levende, 20 artikler siden nytår, så ingen fare for at den går død ;)

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)