Alt virkede før jeg fik Quickpay med ind - Jeg har allerede indgået aftale med Quickpay/Nets.
Mit problem er at kunden ikke får nogen email - hvis jeg manuelt skriver i kommentar felt hvor jeg sætter flueben i informér kunde via email, så virker den del fint.
Problemet:
Magento admin > Salg / Ordre > trykker på "Send email", så får jeg fejlen : Udsendelse af ordremail fejlede.
- Jeg har ledt overalt på nettet, men finder ingen svar - Jeg har for at afprøve smidt et smtp modul ind der virker fint under teste, men ovenstående problem forbliver det samme :(
Har du installeret seneste version af modulet til Magento? Ellers kan du finde det på http://quickpay.dk/modules/magento/ . Lad mig endelig vide om det hjælper, ellers må vi have kigget på modulet og rettet en evt. fejl.
Har du installeret seneste version af modulet til Magento? Ellers kan du finde det på http://quickpay.dk/modules/magento/ . Lad mig endelig vide om det hjælper, ellers må vi have kigget på modulet og rettet en evt. fejl.
/Steffen
Hej Steffen,
Ja, det er den seneste (Quickpay_Payment_3-3.1.0.tgz) ... jeg er ved at få grå hår :(
Hej Morten, jeg kender udemærket ePay, men kunden har indgået aftale + indløsningsaftale med Quickpay som betalingsgateway, og det hele koster, så de skifter ikke :-)
Fik det fikset af en meget flink gut fra Quickpays/magento udviklingssted .. mail'en virker, og der er opdateret til den nye version. Problemet er nu bare at den ikke tæller lageret ned ved køb via Quickpay.