Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af brevpapir skabelon i word.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino´er Jeg har pt. mit brevpapir sat op i et Indesign dokument. Men vil gerne have sat mit brevpapir design op i et word doc. Hvem kan I anbefale til at lave dette?
Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske mig?:-)

Jeg har ihvertfald lige lavet det for et mindre firma... Send mig en PB for evt. eksempler.

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man spørge om hvorfor? Det er jo et skridt tilbage, hvis man spørger folk i den verden af grafisk opsætning.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Andersen:
Det er jo et skridt tilbage, hvis man spørger folk i den verden af grafisk opsætning.

Word er klart InDesign underlegen på alle områder - undtaget ét: Brugervenlighed. Jeg sidder med hele den store CS6 Master Collection, men jeg kunne aldrig drømme om at starte ID op for at lave en skrivelse til nogen. Det bruger jeg Pages til (tidligere brugte jeg Word). Alle kan bruge Word og det giver derfor rigtig fin mening at sætte sit design op i Word.

Jeg gør det gerne for trådstarter. Du er altid velkommen til at sende mig en besked herinde.

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er så alle de ansatte kan ændre i det? Det er lidt nemmer, det er ikke alle som har indesign.

Fra Lystrup
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Grand - jeg leverer skabeloner til Word (og resten af Office-pakken). Hvis du sender mig en kopi af inDesign-filen så skal give et rigtig godt tilbud på at konvertere den til en Word skabelon.

Jeg har arbejdet med opbygning og design af skabeloner i Office pakken siden version 97 og er MOS certified ved Microsoft. Skriv endelig hvis du er interesseret. Mit firma hedder Riis DATA mail@riisdata.com

Med venlig hilsen

Michael Riis Sørensen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)