Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billysbilling -> Hjælp til kontant betalling

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er lige begyndt at bruge BillysBilling.dk og skal derfor indtaste fakturaerne i deres system fra d. 1/1-2013 til nu.

Jeg har nogle af fakturaerne som er betalt kontant, hvordan taster i andre disse ind på billysbilling?

Mvh. Thore

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Thore Nissen:

Jeg er lige begyndt at bruge BillysBilling.dk og skal derfor indtaste fakturaerne i deres system fra d. 1/1-2013 til nu.

Jeg har nogle af fakturaerne som er betalt kontant, hvordan taster i andre disse ind på billysbilling?

Hej Thore,

under menuen handel finder du et punkt som heder faktura. Her kan du med fordel indtaste dine fakturaer.

Hvis du registrerer en faktura som kunden har betalt, så vil du med fordel kunne registrere betaling lige herefter. 
Når du har registreret fakturaen vil du kunne se en knap med teksten registrer indbetaling, tryk på denne og jeg vil tro det giver sig selv.

Stig

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Så langt er jeg nået :)

Problemet er at jeg ikke kan vælge andet end bankkonto - skal skrive det ind som kassebeholdning hvis det er muligt 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

regnskab > bankkonto > opret ny bankkonto

Eller også skal du under indstillinger > kontoplan > opret ny konto

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46512
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ikke sandsynligt at Billys billing ikke allerede har en konto til kasse - det må være noget med indstilling for at du kan vælge den der skal ændres, Jeg må dog erkende- lavede lige testbruger og næh ingen kasse - så ind i indstillinger og ny konto og der gik det at oprette kasse - MEN når jeg så klikker på fakturaen og vælger registrer betaling - ja så kan jeg stadigt kun komme i bank eller mellemregning. Ret underligt

Nu bruger jeg ikke programmet ville bare se om jeg kunne hjælpe - men i standard havde den ikke kasse og efter den er indlagt kan den ikke vælges på fakturaen - men skriv svaret når du har det, så dropper jeg den der - der er givet en logisk forklaring

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu bruger jeg ikke programmet ville bare se om jeg kunne hjælpe - men i standard havde den ikke kasse og efter den er indlagt kan den ikke vælges på fakturaen - men skriv svaret når du har det, så dropper jeg den der - der er givet en logisk forklaring

Boysen er inde på den rigtige løsning.

Du opretter en konto. som hedder kasse under bankkonti, så vil denne komme frem når med skal registrere en betaling af en faktura.

Stig

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

regnskab > bankkonto > opret ny bankkonto

Tror jeg bruger denne løsning :-) 

Det var lidt forvirrende da den bad om at jeg skulle udfylde konto nr osv. Men så opdagede jeg at det ikke var obligatorisk...

Tak for hjælpen alle sammen. Så skal der oprettes fakturaer :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)