Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er i gang med et projekt der godt kan blive stort i længden.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 11
Fra  IVA Solutions v/Søren Vestergaard Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Holm:

Nu ved jeg ikke hvordan du tager kritik. Men jeg vil gerne melde helt åbent ud. 
Jeg synes mest af alt at det ligner en 123hjemmeside. Hvis det der er noget skal skal rykke nogle sider, så kræver det er helt nyt design. Der er MANGE, som vil hoppe væk fra siden på den bekostning.

Måske du skulle finde dig en partner som har styr på den del? 

Hej Lars,

Jeg tager kritik helt roligt :) Ellers ville jeg jo ikke bede om Jeres uforbeholdne meninger :)

Nu kender jeg ikke 123hjemmeside, så det skal jeg ikke kunne sige.

Men synes det er svært at finde et design der skal være let overskueligt og samtidig indeholde en masse information.

Kan du linke til nogle forslag?

Derudover hvis teksten lokker, fordi den er interresant, så betyder designet lidt mindre.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Fra  SoMoWeb Development Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg gentager lige desværre noget af den samme kritik du allerede har hørt, men det der faktisk skete hos mig var at jeg åbenede siden, trykkede på et par faner og tænkte, "Der er noget amatør agtigt over den" - Hvorefter jeg lukkede den for at besvare dig.
Da jeg så så folk allerede havde nævnt det, så åbnede jeg siden igen for at give det et ekstra forsøg, for måske at komme med noget nyt.

Efter at have trykket lidt frem og tilbage på fanerne syntes jeg meget af den information jeg så var den samme. Det føltes lidt forvirrende.
Jeg tror den reklame blok fra adwords(Går jeg udfra det er), giver mig personligt et dårligt indtryk men det er måske mere min holdning til deres reklame blok, som jeg finder meget uinteressant at kigge på.

En ting jeg lagde mærke til var din footer. Teksten om hvad din side er og ikke er er meget tydeligt skrevet og det var kun fordi jeg læste den at jeg opdagede at til høre ligger der faktisk 2 links.. Sort tekst på en så mørk baggrund er aldrig en god kombo - Med mindre du selvfølgelig ikke ønsker folk kontakter dig ;)

Håber du kan bruge min feedback - Jeg kiggede lidt rundt for at give dig et eksempel på andre sider med masser tekst som håndterede det anderledes men fandt desværre ikke det store.

Mit bedste råd vil måske være at du kigger lidt rundt på google for at se nogle HTML templates, da du muligvis opdager noget du kan lide, og noget som måske kan hjælpe dig, hvis du agter at tage handling udfra den feedback du får herinde :)

Held og lykke :)

VH 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke, hvem målgruppen for siden er.
Hvis det er kunder til sikkerhedsbranchens leverandører, så synes jeg godt nok siden fremstår for nørdet og ligegyldig.
Hvis det er folk, som selv er i sikringsbranchen, forstår jeg ikke, hvorfor nogen skulle betale for at være registreret - og der er vel mere forretningsidé end adsense i projektet?

Hans 

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 11
Fra  IVA Solutions v/Søren Vestergaard Skrevet kl. 06:13
Hvor mange stjerner giver du? :

VPS Pro Support:

Hej Søren, 

Sitet fungerer fint med hensyn til SEO synes jeg - dog kunne du erstatte links ud af sitet i sektionen "Medlem af:" med et internt link til en side om de forskellige organisationer.

 

Hej VPS,

Tak for feedback, det er taget til efterretning.

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 11
Fra  IVA Solutions v/Søren Vestergaard Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Gerner:

Hej.

Jeg gentager lige desværre noget af den samme kritik du allerede har hørt, men det der faktisk skete hos mig var at jeg åbenede siden, trykkede på et par faner og tænkte, "Der er noget amatør agtigt over den" - Hvorefter jeg lukkede den for at besvare dig.
Da jeg så så folk allerede havde nævnt det, så åbnede jeg siden igen for at give det et ekstra forsøg, for måske at komme med noget nyt.

Efter at have trykket lidt frem og tilbage på fanerne syntes jeg meget af den information jeg så var den samme. Det føltes lidt forvirrende.
Jeg tror den reklame blok fra adwords(Går jeg udfra det er), giver mig personligt et dårligt indtryk men det er måske mere min holdning til deres reklame blok, som jeg finder meget uinteressant at kigge på.

En ting jeg lagde mærke til var din footer. Teksten om hvad din side er og ikke er er meget tydeligt skrevet og det var kun fordi jeg læste den at jeg opdagede at til høre ligger der faktisk 2 links.. Sort tekst på en så mørk baggrund er aldrig en god kombo - Med mindre du selvfølgelig ikke ønsker folk kontakter dig ;)

Håber du kan bruge min feedback - Jeg kiggede lidt rundt for at give dig et eksempel på andre sider med masser tekst som håndterede det anderledes men fandt desværre ikke det store.

Mit bedste råd vil måske være at du kigger lidt rundt på google for at se nogle HTML templates, da du muligvis opdager noget du kan lide, og noget som måske kan hjælpe dig, hvis du agter at tage handling udfra den feedback du får herinde :)

Held og lykke :)

Hej Anders,

Tak for kritikken :)

Ja, jeg er amatør på området og det har vi vel alle været.

Vi vil jo selv klare det hele som iværksætter, til et vist punkt, hvor vi så indser at der skal nok en professionel til at lave arbejdet :)

Jeg har ikke råd til at betale mig fra at få lavet siden ude i byen, så bliver det som det bliver.

Det er korrekt, at meget af informationerne ser ens ud, men det er jo noget der skal arbjdes på.

Footeren arbejdes der også på.

Nej, det er ikke let at finde eksempler på lignende sider. Kiggede lidt på aok.dk. Det ville også hjælpe hvis jeg fik nogle flere billeder på.

Fra Middelfart
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 44
Fra  HomeAlarm.dk Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som medlem af sikkerhedsbranchen tænkte jeg som det først, at navnet lå meget tæt op ad dem.

Nu har sikkerhedsbranchen kun oversigt over deres egne medlemmer. Hvis dit site har en oversigt over alle leverandører i Danmark, kunne jeg se sitet som brugbart.

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 11
Fra  IVA Solutions v/Søren Vestergaard Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Jeg forstår ikke, hvem målgruppen for siden er.
Hvis det er kunder til sikkerhedsbranchens leverandører, så synes jeg godt nok siden fremstår for nørdet og ligegyldig.
Hvis det er folk, som selv er i sikringsbranchen, forstår jeg ikke, hvorfor nogen skulle betale for at være registreret - og der er vel mere forretningsidé end adsense i projektet?

Hej Hans,

Tak for kritikken.

Målgruppen er personer med interesse i sikring. Projektledere, teknikere, rådgivere og personer der f.eks skal finde en leverandør der både kan sætte kamera op, monterer en forsikringsgodkendt alarm og samtidig kunne skifte låsene i hoveddørene.

Der står ingen steder noget om at man skal betale for at være registreret på siden.

Der er mange ideer på tegnebrædtet, som skal trække flere besøgende, men det kommer hen af vejen.

Vil selv sige, at siden er i opstartsfasen og omkring 10% færdig. Men vil hellere have den online og få kritik i opstartsfasen, end at lave den færdig uden kritik og den så skal lave om.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Hundetilbehør I/S Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
No offense, men det er altså relativt billigt at få lavet et ordentligt website, og hvis du er seriøs med din side, betaler det sig hjem mangedoblet.
Du skal tænke på, at din side er dit ansigt udaftil, og derfor er dit design alfa omega. Du kan eventuelt benytte dig af amino freelancer til at få et tilbud på en side. For mig at se lyder det som om du har et klart billede af, hvordan dit koncept skal være, men store problemer med at få det lavet i praksis. Så gør det du er god til og betal dig fra det, du er mindre god til :-)

Mvh Thomas

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 11
Fra  IVA Solutions v/Søren Vestergaard Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

HomeAlarm.dk:

Som medlem af sikkerhedsbranchen tænkte jeg som det først, at navnet lå meget tæt op ad dem.

Nu har sikkerhedsbranchen kun oversigt over deres egne medlemmer. Hvis dit site har en oversigt over alle leverandører i Danmark, kunne jeg se sitet som brugbart.

Hej HomeAlarm.dk

Ja, navnet ligger meget tæt op af SikkerhedsBranchen.dk, men det er jo hvad siden handler om og domænet var ledigt :)

Med tiden skal der være en komplet oversigt over alle leverandører, så man kan lave noget statistik på det.

Jeg får dig snarest oprettet på siden.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)