Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg bruge en af disse betalingsgetaways til danske kreditkort?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har kigget på et webshop script med de her betalingsgetaways: Authorize.net, Paypal, CC Avenue & pagseguro.

Men da jeg ikke er så stærk i getaways, ville jeg da lige høre om det er muligt at bruge en af disse getaways til danske kort.

Ellers har jeg hørt at man kan bruge NETS eller quickpay. Hvis jeg har forstået det ret, skal man ligemeget hvad have en betalingsgetaway ved NETS, men I må rette mig, hvis jeg er forkert på den.

Tak på forhånd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nu kan jeg ikke svare på de andres vegne, men hos PayPal kan du sagtens tage imod danske kreditkort (VISA, Mastercard og American Express).

Det eneste vi ikke tager imod er de "rene Dankort"... Men i og med at 90-95% af Dankortene har VISA koblet til kortet, kan man bruge VISA delen af kortet... Så reelt set er det kun de sidste 5-10% som vi ikke kan tage imod.

Håber dette forklarer, ellers er du velkommen til at sende mig en PM.

mvh, Sami,

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar. 

Men vil gerne have Dankort også, da det giver de danske kunder en tryghed.

Nogen der ved om det er muligt med disse getaways

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ingen, som kan hjælpe mig med mit spørgsmål? Ville virkelig være en stor hjælp.

Mvh.

Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er det for en webshop ? 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er presserende for dig, hvorfor kontakter du så ikke de pågældende gateways ?

Det er trods alt dem der kan give dig 100% sikkert svar, frem for en som tror/mener noget....

 

Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

topprospect:

Hej

Har kigget på et webshop script med de her betalingsgetaways: Authorize.net, Paypal, CC Avenue & pagseguro.

Men da jeg ikke er så stærk i getaways, ville jeg da lige høre om det er muligt at bruge en af disse getaways til danske kort.

Ellers har jeg hørt at man kan bruge NETS eller quickpay. Hvis jeg har forstået det ret, skal man ligemeget hvad have en betalingsgetaway ved NETS, men I må rette mig, hvis jeg er forkert på den.

Tak på forhånd

Du har helt ret i alt hvad du skriver, så du behøver ikke lede efter et svar :-)

Du kan godt bruge de nævnte gateways til danske kort, men ikke dankort. Vedr net mm, så har du forstået det rigtigt. Du laver en indløsningsaftale med dem, og finder efterfølgende en der tager sig af opgaven.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar. Jeg vil kontakte Div. Og få mig en indløsningsaftale.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens modtage danske visa, mastercard osv på de betalingsgateways. Men tag det fra en der spildte over 6 måneder på at få en international gateway og indløsningsaftale (glem USA de kræver alle sammen en amerikansk virksomhed, jeg prøvede flere i UK): Det er SUPER BØVLET!

Jeg har ikke behov for dankort så idag bruger jeg en indløsningsaftale fra Swedbank (visa/mastercard) og en gateway fra quickpay.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Så jeg skal bare bestille en indløsningsaftale ved eksempelvis swedbank og så bare beholde de fetaost muligheder jeg har , altså en af de fire. Så behøver ikke quickpay eller andet..

Er det forstået rigtigt? For vil spare mig nogen penge hvis jeg kan bruge de getaways der er til rådighed, ved godt jeg ikke kommer udenom indløsningsaftalen

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)