Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er min side værd?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal have vurderet hvor meget en af mine hjemmesider er hver, da vi er tre ejere, og ikke ønsker at fortsætte sammen mere. 

Håber det er noget i har erfaring og lyst til at hjælpe os med :-)

Lidt fakta:

Website: www.iDrink.dk

Der er ikke noget CMS-system på siden

Sidste år var der ca. 1000-1200 besøgende per måned, 

I 2013 har der dog været ca. 3.000-3.600 besøgende om måneden med 7.750 sidevisninger denne måned.

Der er ikke gjort særlig meget for at søgeoptimere siden, andet end et par få links, samt de ca. 70 drinks som i kan se på hjemmesiden.

P.S. Skriver ikke her for at sælge siden til jer, men for at høre hvad en af os skal give for at betale de andre ud :-)

- Når det er sagt, vil jeg ikke udelukke at vi ikke sælger den.. Så i er selfølgelig velkomne til at byde (men husk nu at skriv pm)..

Håber der er nogen som tør give et bud på hvad en sådan side kunne være værd :)

MVh. Thore

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt se, at I ikke har ret mange reklamer på siden, men ellers plejer man at sige 1 års indtjening på sådanne sider. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det bliver lidt svært :P

Kan selfølgelig prøve at køre en måned med reklamer, synes bare ikke det giver nok i forhold til hvor meget det ødelægger designet :/

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen idéer til hvad prisen er? Eller hvordan vi finder prisen? Ellers må jeg prøve at sætte reklamer på i et stykke tid

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thore


Har du overvejet at kaste dig ud i affiliate marketing? Og evt. via deeplinking? Har du tilfældigvis Wordpress, kan du hente et plugin der hedder SimpleURL, dét installerer du, og så kan du f.eks. tilmelde dig på partner-ads.dk og derfra lave dine egne deeplinks, som du camouflerer via SimpleURL. Nu skal du så oprette en fil ved navn "robots.txt", hvor diverse søgemaskiner skal have at vide at de ikke skal crawle dine reklame-links. På den måde kan du ranke din side højere, og samtidig have (skjulte, men lovlige) reklamer på din side, som IKKE ødelægger designet på nogen måde.

Der findes en MILLIARD gadget-butikker, det er bare om at vælge dem der har bedst anmeldelser, bedst omtale og bedst indtjening, og selvfølgelig nogle produkter du kan sælge.

Hvad ville f.eks. være mere oplagt end specielle drinks glas, mixere, pynt til drinks, etc. etc., det er kun fantasien der sætter grænser.

Det smarte ved den slags reklamer er også at lige så snart folk har klikket på dit reklame-link og er blevet sendt videre til annoncørens side, så lagres der en cookie på deres computer, der går ind og sporer et evt. senere køb på selvsamme side.

Det tror jeg næsten ville kunne svare sig bedre for dig.

Skal du have uddybende svar må du søge på Google - jeg er stadig grøn i affiliate, men har efterhånden lært lidt :-) Måske kan nogle af hajerne supplere mig en smule.

Dine besøgstal på siden er bestemt gode nok til at kunne bære salg via affiliate, vil jeg mene!

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Thore Nissen:
Håber der er nogen som tør give et bud på hvad en sådan side kunne være værd :)

Jeg tror ikke i skal regne med en værdi på sådan en side der er meget større end at det ikke er værd at blive uvenner over. Der er intet nyt i siden og der er intet der generelt kan tiltrække brugere.

Når det så er sagt så kan side såmænd godt udvikles til at være interessant, men det koncept må den eller de af jer der kører videre jo udtænke efterfølgende.

Men hvis der skal et forslag på bordet, så regn ud hvor mange timer I har brugt på tingene hver for sig, og det er vel så den værdi der kan regnes om i en timebetaling og derved en fordelingsnøgle der kan anvendes til værdisættelse.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

De andre har sådan set svaret dig godt. Prøv at smid nogle Affiliate reklamer på siden - fx fra Coolstuff. De har mange gadgets, og der er os nogle fest/drinks gadgets.

Se hvad den kan tjene på en måned og gang det med ca 12 (måneder) - og så har du en cirka salgspris. Jeg ville aldrig selv sælge noget, jeg ved kan tjene sig hjem indenfor et år, for under 12x en måneds indtjening.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

Mange tak for svarene.. Jeg har besluttet mig for at prøve at sætte noget affiliate på siden! 

Men har lige et spørgsmål: Når jeg skal deeplinke til at produkt skal det så enten være et tekstlink eller et af de billeder de stiller til rådighed inde på fx. partner-ads? For det bedste ville jo være hvis man kunne tage produktbilledet :-/

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 03:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du forsøger at købe dine partnere ud, så må det da være i din interesse at få dem købt ud før du begynder at skabe omsætning. Meget egoistisk, men ærlig talt, det arbejde du lægger i sitet fra nu af, og den værdiskabning der kommer, har de jo ikke været en del af. Så hvorfor dele den gevinst, og drive din frikøbelsespris op?

Som sitet er i dag, ser jeg det mere som en hobby end en virksomhed. Så jeg vil vurdere at de skal have et symbolsk beløb hver. Eks. 1.000 kr.

Mvh Carsten

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)