Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For spammylicious????

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus K:
Husk at alle indlæg skal skrives super hurtigt, da du jo skal op på de 1000 indekserede sider, før den begynder at give seriøse afkast.

A hva? Der er affiliatesider som er på under 10 sider som tjener godt.. Mange af de der prissammenlignings sider har ikke meget andet end en forside.

Nicolaj Müllerts har ikke CTA knapper på Rawgirls, men en simpel tekst ">> Gå Direkte Til Tilbud<<", og det virker da udmærket siden han vandt AffiliateDM med mileskridt.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Andalumedia Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus K:

Anser du dig selv som en pige?


..Undskyld mig, men hvad fanden bilder du dig ind, at komme med så mandschauvi... kommentar. Ja jeg anser mig for at være en pige. Undskyld mig, at mine kønsorganer er anderledes end dine. Mig og min mand laver aff. marketing og har gjort det i noget tid nu, resten af din comment med 1000+ indexeringer, beviser jo blot, at du brager mundgøgl af!

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg vil da også mene at Rawgirls benytter sig af CTA knapper - måske ikke i traditionel forstand, men de virker da :-)

Hej AffiliateGirl

Pas nu på dit sprog - husk lige på at rigtig mange Aminoer har rigtig god viden og gerne deler ud af den - gratis. Husk også at folks måde at udtrykke sig på er forskellig.

Du skal lære, at når du får feedback, er det på godt og på ondt - tag det som en fighter, og filtrer slt usagligt fra :-)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Andalumedia Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Set i retrospekt kunne det godt være skrevet i en pænere tone. sry.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AffiliateGirl. 

Hvilket wordpress theme bruger du på din side? :)

Hilsen Thomas Leopold 

Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Andalumedia Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mystile fra WOOthemes

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Ja det ærgeligt at du har misforstået konceptet så meget. ">> Gå Direkte Til Tilbud <<" må antages for at være en form for CTA i forhold til have det anonymt. Hele hans koncept er bygge op omkring longtail søgninger, hvor du teoretisk set får måske 1 besøgende eller mindre om dagen per artikel. Altså er 9 artikler ikke nok. Jo lav du bare 9 artikler og få 9 besøgende om dagen....... Det kan da være du kan tjene en masse penge på det.....

AffiliateGirl gå lidt mere amok. Synes bare det var et spøjst navn at kalde sig i forhold til at være en dreng.

Jonas:

Rasmus K:
Husk at alle indlæg skal skrives super hurtigt, da du jo skal op på de 1000 indekserede sider, før den begynder at give seriøse afkast.

A hva? Der er affiliatesider som er på under 10 sider som tjener godt.. Mange af de der prissammenlignings sider har ikke meget andet end en forside.

Nicolaj Müllerts har ikke CTA knapper på Rawgirls, men en simpel tekst ">> Gå Direkte Til Tilbud<<", og det virker da udmærket siden han vandt AffiliateDM med mileskridt.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus K:

Ja det ærgeligt at du har misforstået konceptet så meget. ">> Gå Direkte Til Tilbud <<" må antages for at være en form for CTA i forhold til have det anonymt. Hele hans koncept er bygge op omkring longtail søgninger, hvor du teoretisk set får måske 1 besøgende eller mindre om dagen per artikel. Altså er 9 artikler ikke nok. Jo lav du bare 9 artikler og få 9 besøgende om dagen....... Det kan da være du kan tjene en masse penge på det.....

AffiliateGirl gå lidt mere amok. Synes bare det var et spøjst navn at kalde sig i forhold til at være en dreng.

Okay anonym CTA, du vinder på den. Men hvad pokker er det der personlige angreb på hende for? Hvad ved du egentlig om hvorvidt 'AffiliateGirl' er en dreng eller pige? Du virker lidt ligesom en der skrev en PM til mig og kom med et personligt angreb. Den er som følger

hold kæft hvor er du irriterende, 20 år... tror du ved alting... smut tilbage til skolen, kammerat.

Hvorfor nævner jeg det? Fordi det er et totalt latterligt uprovokeret angreb. Ligesom dit angreb på 'AffiliateGirl' - hvorfor er det overhovedet vigtigt i forhold til hendes indlæg?

En ting vedrørende longtails.. Der er ingen idé i at optimere til et søgeord der har ~30 søgninger pr måned. Det er derfor man finder søgeord men lav konkurrence og mange søgninger.

Jeg tror at store affiliatesider som Nicolajs får en masse besøg fra hans tags i Google. Og dem har han rigtig mange af. Der er lidt mere i det end bare at have en artikel der optimeres efter 'langt søgeord med 3 søgninger om måneden'...

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Øhm jo der er en idé I at have flere tusinde artikler optimeret til søgninger, hvor der ingen konkurrence er overhoved. Har du overvejet hvordan man ranker en tynd siden uden at linkbuilde? Du laver artikler til long tail søgninger der ligger i den laveste ende. Jeg tror at gutten der vandt ADM har 1200 indekserede sider, og han har da ikke mere end 700-1000 besøgende om dagen.

Hvad har "hold kæft hvor er du irriterende, 20 år... tror du ved alting... smut tilbage til skolen, kammerat." med noget at gøre? Set i lyset at jeg aldrig nogensinde har skrevet en sådan PM til dig? Har jeg overhoved nogensinde skrevet til dig? Nej

Nej der er ikke så meget mere i det end at have et Tool og eksportere eller long tail søgninger, og bruge maks 10 min på hver artikel.

Jeg skrev jeg synes det var sjovt at kalde sig et pigenavn nå man nu var en dreng. Du kan vel kun definere det som et angreb, hvis du selv personligt finder det "forkert" at være en pige, der laver AM, hvilket der ikke er?

Jonas:

Rasmus K:

Ja det ærgeligt at du har misforstået konceptet så meget. ">> Gå Direkte Til Tilbud <<" må antages for at være en form for CTA i forhold til have det anonymt. Hele hans koncept er bygge op omkring longtail søgninger, hvor du teoretisk set får måske 1 besøgende eller mindre om dagen per artikel. Altså er 9 artikler ikke nok. Jo lav du bare 9 artikler og få 9 besøgende om dagen....... Det kan da være du kan tjene en masse penge på det.....

AffiliateGirl gå lidt mere amok. Synes bare det var et spøjst navn at kalde sig i forhold til at være en dreng.

Okay anonym CTA, du vinder på den. Men hvad pokker er det der personlige angreb på hende for? Hvad ved du egentlig om hvorvidt 'AffiliateGirl' er en dreng eller pige? Du virker lidt ligesom en der skrev en PM til mig og kom med et personligt angreb. Den er som følger

hold kæft hvor er du irriterende, 20 år... tror du ved alting... smut tilbage til skolen, kammerat.

Hvorfor nævner jeg det? Fordi det er et totalt latterligt uprovokeret angreb. Ligesom dit angreb på 'AffiliateGirl' - hvorfor er det overhovedet vigtigt i forhold til hendes indlæg?

En ting vedrørende longtails.. Der er ingen idé i at optimere til et søgeord der har ~30 søgninger pr måned. Det er derfor man finder søgeord men lav konkurrence og mange søgninger.

Jeg tror at store affiliatesider som Nicolajs får en masse besøg fra hans tags i Google. Og dem har han rigtig mange af. Der er lidt mere i det end bare at have en artikel der optimeres efter 'langt søgeord med 3 søgninger om måneden'...

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus K:
Jeg tror at gutten der vandt ADM har 1200 indekserede sider, og han har da ikke mere end 700-1000 besøgende om dagen.

Ifølge SEOquake har hans side 1230 indekseret sider. Der iblandt kategorier og tags. Sådan nogen kan fylde for meget. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han har rigtig mange indlæg, men kategorierne og tagsne tager også deres andel.

Rasmus K:
Hvad har "hold kæft hvor er du irriterende, 20 år... tror du ved alting... smut tilbage til skolen, kammerat." med noget at gøre? Set i lyset at jeg aldrig nogensinde har skrevet en sådan PM til dig? Har jeg overhoved nogensinde skrevet til dig? Nej

Syntes ikke at have sagt du skrev det. En anden Amino som uden grund gik til angreb gjorde.

Rasmus K:
Jeg skrev jeg synes det var sjovt at kalde sig et pigenavn nå man nu var en dreng. Du kan vel kun definere det som et angreb, hvis du selv personligt finder det "forkert" at være en pige, der laver AM, hvilket der ikke er?

Jeg savner faktisk bare et bevis på, at din påstand er korrekt. Kender du trådstarter siden du kan være så sikker på, det er en dreng?

Anyways, slut herfra. Vil ikke ødelægge tråden mere end den er. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)