Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du dette SEO firma??

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tænker lidt at det er en service de tilbyder, men som de måske får lavet ude i byen hos en partner og så fokuserer de selv på andre ting de er gode til :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

u kan alle lave fejl, men jeg ville nok vælge et seo-firma som ikke havde duplicate content på deres egen hjemmeside.

(deres hjemmeside svarer både på www.iddanmark.dk og iddanmark.dk) 

Det ser dog ud til at de har taget højde for at der svares på begge dele

Vi kender ID Danmark i anden sammenhæng, og har for nyligt hyret dem til at lave SEO på et af vores sites. Det hele er meget nyt, så vi kan endnu ikke vise resultater der taler for eller imod dem. Men vi gav dem en ret hård opgave, som vi faktisk regnede med at de ville sige nej tak til. Men de tog imod udfordringen uden så meget som at blinke med øjnene, og det de foreløbig har leveret og præsenteres os for, virker meget overbevisende.

Selvom vi kendte dem var vi faktisk ikke helt trygge ved at indgå samarbejdet, netop fordi det er så svært at finde info om dem. Men da vi trods alt har en relation tog vi chancen, og det tror jeg ikke vi kommer til at fortryde. Men det vil tiden jo vise :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Hej med jer. :-)

Denne tråd var ikke en "Find fem fejl", men en forespørgsel om erfaringer med et navngivent firma.

Det var således heller ikke en opfordring til at hænge det pågældende firma ud i et åbent forum.

Der er klaget over angrebene. En helt igennem berettiget klage.

En række indlæg, som overtrådte Aminos regler om udhængning af navngivne firmaer eller personer samt besvarelser af disse indlæg er slettet.

Vær nu rar at læse forespørgselen, inden I falder over et - i denne sammenhæng helt uskyldigt firma. :-)

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Årslev
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er muligvis overtrådt nogle regler, men det er vel relevant nok at vurdere om de har styr på deres faglighed?

Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

John Nielsen....

Hvis ikke man må diskutere og snakke om firmaer som laver arbejde for en, hvad skal man så bruge amino til, det bliver mere og mere pattebarns agtigt herinde... Der er ikke nogen som hænger dem ud overhovedet, man diskutere blot deres værdi, og indtil videre er det vel fair nok at sige man skal holde sig fra dem... SE DET ER et råd man kan bruge til noget, ikke dit lille hallo opfør jer ordentligt, tag jer sgu da sammen, vi er her for at snakke business og I kunne da invitere det omtalte firma ind i debatten, eller er det for meget arbejde for jer?

Hilsen Klaus

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Det er tydeligt, at I ingen anelse har om, hvor ekstremt tidskrævende, kostbart og juridisk usikkert det er at skulle tillade den slags diskussioner I ønsker. Det kan, og bør, Amino naturligvis ikke påtage sig. 

I må acceptere de rammer der er sat for debatten her.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres svar

Det var ikke min hensigt at nogen skulle hænge firmaet ud, blot udveksle erfaringer hvis nogen havde kendskab til firmaet 

http://www.queeninfashion.dk/

 Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Fra Årslev
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

En løsning kunne vel være at skrive en privat besked om den slags?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så jeg må godt påpege at de har glemt at bruge deres eget produkt på deres egen hjemmeside. Men når en anden bruger påstår jeg tager fejl, så må jeg ikke beskrive samme forglemmelse nærmere, for så er det et angreb på firmaet ??? Sad

Jeg vil undlade at kommentere yderligere.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tino Bøgebjerg Cordes:

Der er muligvis overtrådt nogle regler, men det er vel relevant nok at vurdere om de har styr på deres faglighed?

Men det er jo netop det folk herinde ikke nødvendigvis kan. Er tømrerens hus altid det flotteste? nej vel? Viser tømrerens hus altid hans kompetencer? nej langt fra!

Hvis man skal vurdere andres faglighed, skal man kende den præcise opgaveformulering og se hvordan en opgave er blevet løst.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)