Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter under 18 år!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle flinke aminoer..!
Jeg er en frist ung dreng på 16 år, og går med en drøm i maven om at blive iværksætter. Men har svært ved at overtale mine forældre om dem, fordi de tror det er ulovligt og jeg er selv lidt i tivl om det..?
Jeg håber i vil bruge jeres tid, på at svare på mit spørgsmål! :D
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikie noget ulovligt i det, men du skal liiige gøre lidt mere end andre.
Der er oprettet mange tråde om det du spørger om, så prøv at søge lidt her på Amino ;-)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay! Tusind tak for hjælpen..! :)
Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Fedt at du ønsker at være iværksætter! Hvad er det helt konkret, dine forældre tror, at der er ulovligt ved at være iværksætter? Og hvad ønsker du at overtale dem til? Er det i forhold til at stifte virksomhed (få cvr. nr.)? Hvis du ønsker at starte med noget affiliate marketing e.l., så er det ikke nødvendigt med et cvr. nummer. Modsat hvis du har tanker om at starte en webshop, så kan det godt blive nødvendigt eller hvert fald en fordel med cvr-nummer

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin :D

Mine forældre har talt med en af deres bekendte som arbejder for skat, og hun mener at det er ulovligt at lave en hjemmeside der foregår handel på når man er under 18 år. Men jeg vil gerne lave en affiliate side og det mener jeg ikke er det samme..? :)

Steffen!

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er IKKE ulovligt at lave et affiliate site eller en hjemmeside, hvor der foregår handel, hvis du er under 18 år. 

Du må omsætte op til 50.000 kroner uden at være CVR registreret. 

Hvis du vil omsætte derover uden at være myndig, skal du have tilladelse fra statsfrovaltningen.

Er du sikker på, at den person du har talt med er fra SKAT?

(Ret mig gerne hvis jeg er forkert på den)

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som Kasper siger, er det overhovedet ikke ulovligt at lave en side :) Der er mange affiliate sider, som er startet af folk, som er under 18. Hvis du vil lave en webshop, behøver du ikke engang et cvr nummer, men det vil nok være en god idé. Hvis u vil have et cvr nummer, skal du kontakte statsforvaltningen, da du er under 18.

Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tak for svarene drenge... :)
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)