Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger agent i østen/Asien indenfor producering af sko

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter netværk, herunder agent, som rådgiver/vejleder for import at sko. Agenten må gerne være bosiddende i Asien og gerne med en vis portion erfaring indenfor handel og fremstilling af sko. Kontakt gerne nedenstående for yderligere oplysninger.
Mvh Michael Nielsen

Fra Odense
Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Interesandt, sender dig en PM.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Sko er i min optik stadigvæk et vidt begreb - hvilken type sko taler vi om? Hvilke materialer påtænker du? Hvilke mængder?

Jeg har fine kontakter til produktion af sko, men for at kunne hjælpe dig bedst muligt, så skal jeg have et grundlag for at matche dig med den helt rigtige skoproducent. 

Fra Kbh Ø
Tilmeldt 9. Nov 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mman,

Jeg har kendskab til nogle forskellige troværdige og kvalitetsgodkendte producenter i Kina, dog er jeg selv bosat i Danmark, men har et fint netværk til at danne et overblik over de bedste muligheder i Kina. Hvis dette skulle vække interesse, skriv gerne til lukajlin@gmail.com for yderligere snak:-)

Mvh.

Lukaj

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg har netværk i Asien. Min firma kontor er i Aarhus. Skive mig til salg@spsupply.dk

Mvh

Sawitri

Tilmeldt 16. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er også ved at undersøge fabrik til bamsestøvler og pumps med eget design på i rigtig god kvalitet.. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)