Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har dummet mig! Men lær af min fejl og brug min debat mail alert service hvis du vil.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

"Undersøg markedet eller undersøg om servicen allerede findes" har jeg i dag lært på den hårde måde i dag.

---

Kort historie:

Jeg har i længere tid troet at man ikke kunne sætte en mail alert op på amino debatten så man lige fik en mail når man et bestemt søge ord eller sætning blev skrevet i et indlæg.

Så sådan en service har jeg selv lavet som overvåger debatten og har brugt den i noget tid nu og tænkte at i aminoer skulle da også ha lov til at bruge den.
Så jeg har nu brugt de sidste 2 dage på at lave løsningen om så i nemt kan oprette bruger og søgeord helt automatisk uden jeg skulle blandes ind i oprettelserne.

Tror du så ikke jeg tilfældigt sidder og kigger på amino i dag og opdagere at i allerede har sådan en løsning så de sidste 2 dages arbejde er lidt spildt.

Øv øv siger jeg bare, troede lige jeg skulle være herre god og lave noget lækkert til jer aminoer.

Kan læse mig til at, hvis man ikke er amino plus så er min mail alert måske lidt bedre da der ikke er antal søgeord begrænsninger og den sender mails hver time.

Anyways, i stedet for at smide det hele væk så er servicen her og i er velkommen til at prøve den.

---

DebatSnap har jeg valgt a kalde den.

hjemmeside: debatsnap.n1cky.dk

3 trin for at bruge servicen:

- Skriv et svar på Amino tråden:
(Ved at gøre dette bliver dit aminobrugernavn godkendt hos DebatSnap så du kan oprette en DebatSnap bruger, der kan gå små 5 min)
- Opret en DebatSnap bruger og pinkode.
- Tilføj dine søgeord.

Men hvad fanden, har lært en masse så helt spildt tid har det måske heller ikke været.

Men som sagt, undersøg markedet før du springer ud i noget, har personligt nu lavet fejlen og har flere projekter jeg nu skal bruge noget mere tid på at undersøge før jeg går i gang med at spilde flere ugers arbejde. ;)

fortsat god dag :D

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja sådan kan det desværre gå nogle gange, men hey du fortjener 5 stjerner herfra for at ville udratte/hjælpe os andre på amino :)

 

Fortsat god dag

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicky:

Anyways, i stedet for at smide det hele væk så er servicen her og i er velkommen til at prøve den.

Smart ide, som bruges her, men kan den bruges til andre hjemmesider ?? Til at overvåge andre side ???

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Stick out tongue

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er tanken der tæller :-) super fedt af dig ellers!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, det kommer an på hvordan hjemmesiderne er bygget op ;)
Hvilken havde du i tankerne da?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have Big Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have Big Smile

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicky:
Hvilken havde du i tankerne da?

Ingen bestemt.. bare en tanke Stick out tongue

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt! Takker! :D

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)