Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor hurtig er postmand per?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 11. May 13
Indlæg ialt: 27
Fra  OnkelBillig.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der forskel på hvor hurtigt pakkerne bliver bringet ud i forhold til putte brevene postkassen eller posthuset? Eller er det lige hurtigt? :)

vh Nygård

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det burde du næsten kunne tænke dig til:

Scenarie 1:
Brev puttes i postkasse dag 1
Postkasse tømmes dag 3
Pakke bringes ud dag 4

Scenarie 2:
Brev indleveres på posthus
Brev bringes ud dag 2

Det afhænger med andre ord af, hvornår postkassen bliver tømt. Den skal forbi posthuset under alle omstændigheder, før den bliver distribueret videre. 

Fra Odense
Tilmeldt 11. May 13
Indlæg ialt: 27
Fra  OnkelBillig.dk Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det vil nok være klogest at sende den ved posthuset, hvis man vil have pakken hurtigst frem? :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob:

HAHAHAHHAHAHA!!! Tak for et godt grin. +1 fra mig :-)

God grundlovsdag :-)

Mange hilsner

Mads

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:
Scenarie 1:
Brev puttes i postkasse dag 1
Postkasse tømmes dag 3
Pakke bringes ud dag 4

Scenarie 2:
Brev indleveres på posthus
Brev bringes ud dag 2

Ikke helt rigtigt.

Ved ikke om det afhænger af byen, men det tror jeg ikke.

I Horsens er det lige meget om du afleverer breve i en Postkasse eller på Posthuset, dit brev kommer i 97% af tilfældene ud næste dag uanset hvad. 

Alle Postkasser bliver tømt alle hverdage 19:30 og søndage omkring kl. 15:00, så selvom du ikke nåede Posthuset før det lukkede, så kan du alligevel nå, at få dit brev med ud nsæte dag, hvis du smider det i en postkasse inden 19:30.

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46508
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

alle breve eller i alle fald 95% jeg kommer i postkassen i København er ude i hele DK næste dag forudsat det er inden tømning kl 19

Pakker - de sidste 8 jeg har fået er kommet dagen efter de er sendt fra DK - men jo indleveret naturligvis - senest idag - indleveret to lækre dyner i Randers kl 15 fra fabrikken jeg købte fra via nettet (de mailede at de var indleveret 14:50) og modtaget kl 11 formiddag dagen efter i lyngby

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

... Brev direkte i Kassen
Pakke, ringe på, vente 2 min for derefter at smide den i bilen, hente formular og skrive på den og smide i postkassen

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikkel Andersen

I mit eksempel fremgår det egentligt ret klart, at postkassen ikke nødvendigvis tømmes dagligt - Nu bor jeg selv i Horsens, så ved at eksemplet også passer fint her. Har også ved flere lejligheder arbejdet tæt sammen med PostDanmark. Du kan evt. se postkasserne på Sundvej.

Det står på postkassen, om den er tømt den enkelte dag, og man kan også se, hvor man finder den næste postkasse, der tømmes på et fast tidspunkt, og hvad tid det er. Ca. halvdelen af de nuværende postkasser tømmes ikke på bestemte tidspunkter

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:
I mit eksempel fremgår det egentligt ret klart, at postkassen ikke nødvendigvis tømmes dagligt - Nu bor jeg selv i Horsens, så ved at eksemplet også passer fint her. Har også ved flere lejligheder arbejdet tæt sammen med PostDanmark. Du kan evt. se postkasserne på Sundvej.

Det står på postkassen, om den er tømt den enkelte dag, og man kan også se, hvor man finder den næste postkasse, der tømmes på et fast tidspunkt, og hvad tid det er. Ca. halvdelen af de nuværende postkasser tømmes ikke på bestemte tidspunkter

Kan være de har ændret det?

Men da jeg kørte for et par år siden, tømte vi samtlige postkasser i Horsens mellem 19:30 og 20:00 på ALLE hverdage. Og korrekt, så blev der også udskiftet skilt, så man kan se, om postkassen er tømt. 

Hører dog gerne ad i morgen, når jeg alligevel skal ind forbi.

Og så er der selvfølgelig forskel på landpostkasser og postkasser i byen :)

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)