Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hmm, umyndig, under femten. Kan man så godt starte virksomhed?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Dyssegård
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 55
Fra  www.rebusta.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Når nu vor jeg er umyndig og heller ikke er 15 år og dermed ikke i stan til at få CVR nummer. Kan jeg så stadig starte virksomhed? I så fald hvordan? Må ankende at jeg ikke helt kan få et svar på om kan, på nettet.

Så tænkte jeg jo Amino, der er garanteret nogen kloge hoveder. Ideen er at starte en webshop.

Håber i kan svare mig :).

Forsat god aften.
Fra Odense
Tilmeldt 11. May 13
Indlæg ialt: 27
Fra  OnkelBillig.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du skype? Vil rigtig gerne hjælpe dig. Startede selv som meget ung. :)

Du kan add mig her: nyqqi97

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv søgefeltet her på siden f.eks.: Starte virksomheder under 18

Det spørgsmål har været stillet RIGTIG mange gang, så hvis du søger får du svar ;)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

  Der er andre tråde omkring dette - og andre iværksættere som er startet op selvom de ikke var 18 år endnu.
Casper Blom og Simon Mørch er blot nogle enkelte af med-Amino'er som har startet virksomheder op i en tidligere alder.

Men basalt set kan det juridisk set ikke være DIN virksomhed, da du som ikke-myndig ikke kan få et CVR-nummer og blive holdt juridisk ansvarlig for hvad du foretager dig i virksomheden. Det de fleste gør er at få en "voksen" til at tegne virksomheden. Dette er typisk en forældre eller flink onkel.

Men prøv at søge lidt videre herinde på Amino og kontakt eventuelt Casper eller Simon og hør dem om de har tid til at give dig et par tips.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)