Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så let lænser du bookmakerne for tusindsvis af kroner - Kan det virkelig passe ?

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nissen:
Skal dog siges at bookmakeren opdager hurtigt dette ( ja de snakker sammen) og hvis de ser et mønster lukker de dig ned.

Det er derfor, man skal benytte sig af en spillebørs som f.eks. Betfair som den ene part til at spille bonussen ud fra bookmakerne. :)

Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Billigmagento Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tjekkede lige de forskellige betting sites i går efter jeg havde læst artiklen.

Man skal de fleste steder nu spille bonus igennem 10+ gange.

Så kan jag da umiddelbart ikke se hvordan det kan lade sig gøre?? 

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Billig-Magento:

Jeg tjekkede lige de forskellige betting sites i går efter jeg havde læst artiklen.

Man skal de fleste steder nu spille bonus igennem 10+ gange.

Så kan jag da umiddelbart ikke se hvordan det kan lade sig gøre?? 

En gang til for Prins Knud... :)


Det er derfor, man benytter sig af en Spillebørs til at spille op mod Bookmakeren. Og så skal man håbe på at tabe hos Bookmakeren. For så skal man kun spille bonusen i gennem 1 gang, før man kan få pengene hjem på sin egen bankkonto igen. :)

Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Billigmagento Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad så når du taber på bookmaker 1.gang og 2. gang på Betfair. Så du jo lige vidt.              Eller er så "uheldig" at vinde på bookmaker 1.gang, stadig 9 gange tilbage pengene skal spilles igennem, før du kan få en krone.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg smider en mail til dig, Jeppe.

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer også at lave en guide til at få mange næsten gratis penge. Også hvor man snyder diverse sider - på lovlig vis :)

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

http://www.nimkim.dk/forum/index.php?threads/bet-detective-find-episoderne-her.1/

Her kan i kigge på episode 3, den forklare systemet med betfair. 

jeg tjente i sin tid rigtig godt på systemet, dog løber man tør for bookies på et tidspunkt 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere lænset alle de bettingbonusser jeg kunne komme i nærheden af, ved at fritspille dem mod hinanden, eller via Betfair, som backup. Man skal dog læse alle vilkår igennem. Udover gennemspilskravet, der oftest inkluderer både indskud og bonus, kan bonussen hos nogle bookmakerere ikke gennmspilles på 2-vejs væddemål, andre har minimumsodds og nogle steder skal dit indskud gennemspilles før bonussen indsættes. Men ja, det er muligt, men kan kun lade sig gøre 1 gang pr. person og nogle steder kun 1 gang pr. husstand.

Jeg lavede faktisk en guide for 6-7 år siden, som jeg solgte på QXL for 100 kr. og jeg nåede at sælge 50-60 stykker inden der var 10 andre, som solgte den samme guide Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Haha, kiggede lige mine gamle emails igennem.. og fandt din guide fra 2006 Nicolaj :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det ikke lade sig gøre, hvis man bare starter ud med flere kontoer end 4? 8 f.eks?

- Så må man da have spillet igennem alle de krav der, når man når frem til den sidste.

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)