Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger konstruktiv kritik til min hjemmeside. mangler call to action!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er!

Jeg skal bruge noget konstruktiv kritik til min forside, som findes her: http://checktheplayer.com/ 

KORT OM SIDEN:
Siden handler i bund og grund om, at man vælger en sports-stjerne, hvorefter man kan se sports-stjernens tøj og udstyr.

SPØRGSMÅL / DILEMMA:
Lad os antage, at jeg får en masse fans af de forskellige sports-stjerner til at gå ind på siden...

- Hvordan får jeg det til fremstå TYDELIGT, at man skal klikke på ét af billederne for at se en sports-stjernes tøj?

- Hvad kunne være effektivt at sætte i sidebaren?

- Hvad synes i om layoutet? (billedet med trøjen hvor der står 'quality', samt teksten efter de 4 'menu-billeder')

Tak på forhånd.

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Jeg synes ideen er rigtig god, men i forhold til websitet synes jeg der er et stykke, helheds indtrykket fungere ikke helt... Når jeg trykker på et af de 4 billeder bliver jeg sendt ind på Golf, uanset hvad :-(

- Alexander Larsen

Fra Odense
Tilmeldt 11. May 13
Indlæg ialt: 27
Fra  OnkelBillig.dk Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du færdig med alle profilerne? fx ved Tiger Woods mangler der noget. :)

Men fedt koncept :)

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Call to action.

Hvad med en pil a'la den her: 

Design mm.

Kedeligt og alt for firkantet design. 

Billeder af stjernerne(har du overhovedet lov til at bruge dem??): Få fjernet den grå og kedelige baggrund.

Og så fatter jeg ikke konceptet? Måske er det bare mig der synes det er uinteressant? Eller også forstår jeg det ikke. Så konklussionen er: Din side kommunikerer slet ikke ideen ud... Få skrevet noget tekst, der kort og præcist forklarer, hvad det går ud på.

Det var lige mine få input - håber du kan bruge det :-)

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback! Det er netop det jeg mener. Jeg søger en måde at fortælle sidens budskab - kort og præcist.

Ang. billederne har jeg selv lavet dem med billeder som jeg har lov til at bruge.

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal nok bruge et nyt wordpress tema. Nogle forslag?

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 172
Fra  MG Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik B:

Tak for feedback! Det er netop det jeg mener. Jeg søger en måde at fortælle sidens budskab - kort og præcist.

Ang. billederne har jeg selv lavet dem med billeder som jeg har lov til at bruge.

Har du fået lov til at bruge de billeder der er blevet taget af stjerne?

Hvis jeg tager et billed af Martin Thorborg med et krydstogskib i baggrunden, og lægger det ud på nettet, så må du IKKE bare tag billedet og skære Martin Thorborg, fordi jeg har rettighederne over billederne.

Med mindre du selv har taget billederne med et kamera eller fået skriftlig tilladelse til at bruge billederne, så får du ikke problemer...

Tværimod hvis du ikke har fået lov, så er der problemer forude 
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:

Frederik B:

Tak for feedback! Det er netop det jeg mener. Jeg søger en måde at fortælle sidens budskab - kort og præcist.

Ang. billederne har jeg selv lavet dem med billeder som jeg har lov til at bruge.

Har du fået lov til at bruge de billeder der er blevet taget af stjerne?

Hvis jeg tager et billed af Martin Thorborg med et krydstogskib i baggrunden, og lægger det ud på nettet, så må du IKKE bare tag billedet og skære Martin Thorborg, fordi jeg har rettighederne over billederne.

Med mindre du selv har taget billederne med et kamera eller fået skriftlig tilladelse til at bruge billederne, så får du ikke problemer...

Tværimod hvis du ikke har fået lov, så er der problemer forude 

Billederne, inden de blev beskåret, er taget fra et sted, hvor man kan browse billeder til frit brug på egen hjemmeside - så længe der gives credit i form at en lille tekst.

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik B:
Billederne, inden de blev beskåret, er taget fra et sted, hvor man kan browse billeder til frit brug på egen hjemmeside - så længe der gives credit i form at en lille tekst.

Hvor er så den tekst? :)

Egentlig en ret cool ide, du har fået. Udførelsen er meget enkelt bare helt ude i skoven. Jeg ville smække en 'rigtig' grafiker på opgaven, der kan lave siden mere indbydende og spændende.

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede med at klikke mig ind på siden, inden jeg overhovedet læste din beskrivelse af hvad siden handler om - og jeg sad lidt med en flad fornemmelse, da det umiddelbart ligner et "parkeret" domæne, hvor der bare er smækket noget ligegyldigt indhold op på. 

Det er måske lidt grovere sagt end det egentlig menes, og det beklager jeg :-) Men du skal simpelthen have tydeliggjort det meget bedre hvad siden handler om. Lav en kæmpe overskrift, og/eller en god illustration, der tydeligt viser og fortæller hvad man kan bruge siden til. Der behøver såmænd ikke være andet på din forside end en forklaring af hvad din side handler om, og så kan man skippe videre til det reelle indhold når man er blevet nysgerrig. 

Billederne kan jeg ikke selv finde på SXC.hu, og jeg er meget nysgerrig nu - hvor finder du disse billeder, som du må bruge i kommercielt øjemed, og kun skal give et link eller en kildeangivelse til gengæld? 

Hvis du gafler billederne fra andre, kan du risikere at få håret alvorligt i postkassen - især når du bruger dem med indtjening for øje, som det tydeligt ses.

Just sayin' :) 

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)