Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om Webshop, der prøver at skille sig ud?

Side 6 ud af 10 (91 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 02:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JEG KAN IKKE FINDE UD AF DET!!!

Hvor er vareoversigten?
Hvor kan jeg klikke?

Det ligner mest af alt en collage som man lavede i folkeskolen, og når man så endelig får noget lagt i kurven kan man ikke klikke på hverken kurv eller "til kassen"

Håber virkelig kun det er en BETA

Men dejligt at se nogle af de tiltag som folk har skrevet om er blevet rettet. 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:
Forfærdelig mange billeder i lav opløsning. 

Jeg ved det godt :/

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jakob Mikkelsen:

JEG KAN IKKE FINDE UD AF DET!!!

Hvor er vareoversigten?
Hvor kan jeg klikke?

Det ligner mest af alt en collage som man lavede i folkeskolen, og når man så endelig får noget lagt i kurven kan man ikke klikke på hverken kurv eller "til kassen"

Håber virkelig kun det er en BETA

Men dejligt at se nogle af de tiltag som folk har skrevet om er blevet rettet. 

Hej Jakob.

Ikke de store tegn der :) - Jeg læser det som om du skælder mig rigtig meget ud :/ Men det er jeg da sikker på at du ikke gør.

Da jeg kun sælger ét enkelt produkt så er en vareliste irrelevant synes jeg.

Det er en form for BETA.... Er jo stadig ved at rykke alle ting på plads - Blandt andet med stor stor hjælp fra Amino :)

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Syntes det virker en smule rodet.

Først og fremmest er fonten anderledes i Firefox end i IE og Chrome som det kan ses her: http://i.imgur.com/GXlQAbi.png

Du bruger et billede med en blomst, hvor der er et vandmærke på, har du rettigheder til at bruge dette? Hvis ikke så vil jeg råde dig til at fjerne det med det samme, da det kan blive dyrt hvis du ikke gøre det.

Du har nogle billeder med nogle blade hvor baggrunden ikke er helt hvid, har ændret baggrund her http://i.imgur.com/szZEnm2.png

Syntes fuglene virker meget malplaceret, og gør det umuligt at læse hvad der står, det burde du helt klart ændre, http://i.imgur.com/Eyc737a.png.

Køb en E-cigaret knappen virker mere som et info-banner end en decideret knap, og virker generelt svært at finde ud af hvordan man købe produktet.

Syntes helt klart at du skal se om du kan skifte over til Wordpress eller lignende og jeg vil med glæde hjælpe dig i gang, hvis det :)

Find de bedste sko priser på Skohylden

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

KÆRE FRU HARTMANN

Jeg synes at du synker lidt lavt (!!)

- Jeg er lige blevet superbruger i dag - Wuiiii :D

Men jeg kan blive ved med at konstatere, at du bliver ved med at give mine indlæg 1 stjerne, og jeg tror ikke at det er tilfældigt?

Man kunne fristes til at tro, at du gør det fordi du er lidt sur over, at jeg forleden måtte sige fra overfor dig, tidligere i dette indlæg? - For det er påfaldende at jeg nu har modtaget 6 x 1 stjerne, på indlæg og i debatter som du slet ikke deltager i. 

Du truer min superbruger tilstand, som jeg er rigtig glad for og stolt af... Og det bryder jeg mig ikke om. Jeg synes faktisk at det er totalt plat. Og hvis du fortsætter så er jeg nødsaget til "at sladre".

Er du ikke sød at lade mig være? Tak, og fortsat god dag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RemouladeRikke:

Du truer min superbruger tilstand, som jeg er rigtig glad for og stolt af... Og det bryder jeg mig ikke om. Jeg synes faktisk at det er totalt plat. Og hvis du fortsætter så er jeg nødsaget til "at sladre".

Truer fru Hartmann din superbruger tilstand?

Ej, da... tværtimod!

Takket være fru Hartmann får du jo masser af støtte! Efter at have læst om Hartmanns chikane-intriger, trykkede jeg 5 stjerner til dig og det er der jo osse andre, der har gjort!

Selvfølgelig skal du da sladre, hvis det bliver for meget, det er da indlysende. Du behøver da ikke undskylde, men husk at takke fru Hartmann for alle de stjerner, hun er årsag til nu drysser ned over dig...

:-)

Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder smart og gik med samme idé med et enkelt produkt. Jeg er stødt på et ret smart lysprodukt, men der er ingen links eller noget. Har kun set denne video (fået fra en ven, som heller ikke kender der)http://vimeo.com/68674954 Er der nogen som ved hvor man kan få forhandlingen af dette. For det må man kunne sælge en del af på nettet.?? Har selv kigget på Wix, og tror det ender med det, når jeg engang får den lavet.


Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hø Hø

Det kan du have ret i ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej Rikke
Jeg syntes at det er et fedt, at du prøver kræfter med et anderledes koncept, end den normale webshop.
Selve hjemmesiden er meget personlig, man får en følelse af, at det er dig man handler med, og ikke en hardcore business mand, som bare prøver på at lave penge.
Det fungere godt, at du kun har en side, dog tog det mig lidt tid at finde "køb knappen" måske kunne den gøres lidt mere tydelig.

Syntes at du skal arbejde på at få andre betalings muligheder, da jeg var fra egne erfaringer, at der er mange kunder, som falder fra, fordi de ikke kan betale med fx. Visa Dankort. Vil mene at det godt kan svare sig, at få hjælp fra en professionel.

vil godt uddybe min feedback hvis det skulle blive aktuelt.

MVH Rasmus Simonsen
knæk og bræk fremover:D  

Side 6 ud af 10 (91 indlæg)