Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det her sælges?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer. Jeg er stødt på et ret smart lysprodukt, men der er ingen links eller noget. Har kun set denne video (fået fra en ven, som heller ikke kender der)http://vimeo.com/68674954

Kan det sælges? 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1754
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser da interessant ud.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det virker umiddelbart genialt... men har ikke rigtig kunne finde noget på det. Det kommer jo også an på pris og hvor kompliceret det er at montere, ikke sandt?

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg helt sikkert det kan. Deres side er ikke oppe og køre endnu, men du kan jo evt. prøve at kontakte dem via deres fb side https://www.facebook.com/Mylight.me 

Mvh.

Nikolaj

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh så det er E3light group der står bag. Så har du da i hvert fald nogen du kan kontakte og høre nærmere omkring produkt, pris osv.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Yes....I Got it.....og tak for assistancen. Jeg tager fat i dem. De er Oven i købet danske virker det til
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

mpauls:
Kan det sælges?

Det ser smart ud, men som du selv skriver, kommer det bl.a. an på prisen, og hvor besværligt det vil være at montere.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt nok genialt ud. Men forstår ikke, skal man så tænde den om aftenen inden man går i seng og så slukke den igen når man står op? Men det er vel kun på stikkontakten og ikke ved at hive alle ledninger ud som de viser? Ellers er det godt nok genialt fundet på.

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 04:11
Hvor mange stjerner giver du? :

lurede også lige videoen og det ser sgu meget fedt ud mens jeg så videoen tror jeg at jeg har knækket koden allerede enden er det sensorer. eller er det med camera kan jeg forstille mig 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)