Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søge donationer til niece med leukæmi (Fx legetøj og lign)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Poulsen:

Hej Henrik, 

jeg er selvfølgelig også meget ked af denne situation, og synes det er fantastisk af dig at du prøver at hjælpe så meget - selvom de fleste i samme situation nok ville gøre det samme.

Jeg har selv lige mistet en højt elsket moster til kræft, så kan sagtens sætte mig ind i sorgen I alle må føle. Én ting jeg har oplevet der har været guld værd var familiens sammenhold. At folk er der omkring hende kan godt give en varm følelse trods omstændighederne. I kunne jo spille brætspil med hende, eller hvad der nu er af familie aktiviteter. 

til sidst faldt jeg lige tilfældigvis over dette http://www.gofundme.com/ værktøj. Ved ikke om det er noget værd, men synes da du skal have muligheden. 

God bedring til den lille, sender alle mulige varme tanker i din retning!
//Daniel  

Hejsa ....

Den nærmeste familie kerne omkring dem er heldigvis meget tit og hjælper dem generelt alt hvad vi kan sammen med at det hænger sammen, fx hjælpe med at passe deres lille søn osv så de får tid til hende, og for den sags skyld ham alene.

Jeg prøver lige tage et kig på den side du har linket til, hvad det er for meget ...

Siger ihvertfald tak for alt Yes

Hej Mathias ...

Takker for svaret, og vil da overveje dit bud ... Lige ved første tanke vil jeg dog ikke have det super med at kontakte private på den måde med hendes historie, men det kan selvfølgelig ændre sig når tanken har stået lidt tid i hoved ...

Takker ihvertfald igen for alle tanker osv Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

mangler i tøj eller lign? da jeg har lidt af hvert , ikke alting er nyt men godt og fint er det?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke lige hørt om de har fået købt tøj eller hvor meget efter hun har taget på, men kan da lige prøve at høre dem ...

Ellers er du velkommen til at smide mig en PM, skidt med om det er brugt hvis det er noget de kan bruge.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 59
Fra  Umage Studio Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det gør mig virkelig ondt med din niece.

Hvis du kunne sende emailen til hendes i-tunes konto i en besked, vil jeg gerne give et bidrag til noget musik..                                                             

Se mere på http://www.umagestudio.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Det er en god idé at søge igennem privat personer og firmaer, men jeg vil anbefale dig at søge legater. Kontakt evt. sygehuset, de kan give jer en masse steder i kan søge legater. Der findes legater fra 1000kr til 20000+.
Derudover skal jeg også nævne Ønskefonden. Hvis man bliver valgt af Ønskefonden vil de give et ønske til din niece. Det kan være alt fra et stykke legetøj til en oplevelse eller et møde med en kendt osv. De er skide flinke.

Læs om det inde på http://www.onskefonden.dk/

 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for de nye forslag, svarer lige ordenligt senere i aften Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

jeg ved godt at det passer ikke ind ved r legetøj, men kom til at tænke på din niece når jeg så dette.

GRAVIOLIA-FRUGTEN - BEDRE END KEMO!

"Sour Sop"-frugten eller Graviola-frugten siges, at være markant stærkere end kemoterapi og er uden bivirkninger (ved ikke at overdosere). Frugtens helbredende egenskaber er på ingen måde nogen nyhed selvom hovedparten af menneskeheden intet kender hertil. Måske har du allerede set frugten, når du gæster grønthandlere med specialvarer? Graviola-frugten er også kendt under andre navne, men må ikke forveksles med andre frugter med lignende skal.

Læge Carsten Vagn-Hansens skriver for 3 år siden: "Har læst de videnskabelige undersøgelser, der er udført på Purdue University i USA, og de bekræfter, hvad man tidligere har vist, at Graviola kan slå cancerceller ihjel uden at skade de raske celler."

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for linket, selvom jeg nok som udgangspunkt er typen der tror og håber på at lægerne ved bedre end jeg, så behandlingen lader jeg de kloge hoveder omkring - Ihvertfald indtil videre, kan kun give ros til hvordan hospitalet har været hjælpsomme gennem hele forløbet.

Var lige derude, hvor at hendes gamle mødre gruppe havde fået L ron harald til at male et maleri af Hello Kitty - Lidt unikt at have, og så dælme godt ud Smile

Der har ikke lige været overskud til selv at gå igang eller få svaret det helt store på folk, men det er stadig planen.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)