Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skriver jeg en artikel med keywords?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har fået til opgave at skrive 10 artikler med 3 forskellige keywords. Jeg har aldrig prøvet det før, så jeg spurgte dem hvordan jeg skulle skrive artiklerne. Til det svarede de bare, at jeg selv måtte finde indgangsvinklerne.

Jeg må indrømme jeg er helt lost med hvad det er, at jeg skal. Jeg er med på, at jeg skal have keywordsene med, men hvad skal jeg skrive om dem? Hvis det foreksempel er en boremaskine, hvordan skal jeg så skrive en artikel om det? 

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne skrive om et gør det selv projekt hvor du skal bruge/har brugt en boremaskine, en indkøbstur hvor du købte en boremaskine, et eksperiment hvor du med en boremaskine og en toiletbørste skraber skralden af nye kartofler eller... Der er masser af muligheder Smile

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville sætter mig i kundernes sted. Lave en guide til, hvad man skal se efter, når man køber boremaskiner, hvad forskellene på de forskellige boremaskiner betyder for forbrugeren osv osv.

Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, mange tak for svar. Så det i princippet bare fantasien der sætter grænser?

Og når de skriver jeg skal lave 10 artikler med de 3 keywords, så skal jeg i virkeligheden have 10 forskellige ideer til det samme emne?

Hvordan kan det hjælpe dem mht. SEO optimering, at jeg skriver disse artikler? Er det nogle de sætter på deres hjemmeside, som folk kan læse? Jeg forstår ikke helt :-)

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor spørger du dem ikke, hvad de skal bruge artiklerne til? Det gør det lettere at skrive artikler af høj kvalitet, hvis man kender formålet. Og så må du jo i gang med at researche, så du får noget relevant indhold at levere.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)