Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop søger konstruktiv kritik

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 4. Aug 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Telda Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har åbnet en ny webshop og på den baggrund, så søger jeg efter lidt feedback fra jer Amino'er.

Jeg vil lige sige at jeg godt er klar over at jeg mangler at kunne modtage kredit kort betaling, andet end igennem PayPal. Jeg er i gang med at lave en aftale med Nets/Teller. Jeg ved også godt at der mangler indhold på siden og også her er jeg i fuld gang med at opdatere og tilføje indhold :). Men udover det, så vil jeg meget gerne modtage både ris og ros.

På forhånd tusind tak for hjælpen.

Mvh.
David
 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du lige smider et link, så kommer vi langt ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej David

Er du også klar over at vi gætter i blinde her? :-)
Du mangler umiddelbart et link til din shop ;-)

 

Tilmeldt 4. Aug 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Telda Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha :) Ja det er jo en del af øvelse.

Siden findes her: www.telda.dk

Jeg beklager min smutter.

Fra Bylderup Bov, Sønderjylland
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Fra  Matronics.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

ser godt ud - måske tilføje en funktion hvor man kan sammenligne flere forskellige pc'er med hinanden på specs Smile

Tilmeldt 4. Aug 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Telda Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Matthiessen:

ser godt ud - måske tilføje en funktion hvor man kan sammenligne flere forskellige pc'er med hinanden på specs Smile

Tak for tilbagemeldelsen.

Den funktion er helt sikkert en som jeg vil arbejde på at få tilføjet til siden. 

Fra Sulsted
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes at cvr nummeret mangler på et synligt sted så man ikke skal ind i om os! Desuden synes jeg grafikken er ringe når jeg ikke bruger min browser i maxi størrelsen (har vedlagt bevis). I har også flere ufærdige sider som "opdateres .... ", ville nok ligge kurven i højre side da man læser fra højre mod venstre og dermed bliver "forstyrret af den. Jeg synes designet er meget "firkantet" men det er jo smag og behag :)

Held og Lotto med hjemmesiden

Mvh

Mads

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart en fin og flot side, meget imødekommende. Bemærkede dog en enkelt ting, som jeg selv har erfaret. Det kunne se ud til at du bruger Prestashop, har jeg ret? I så fald, skal man åbenbart passe lidt på med den info bjælke forneden (hedder hot et eller andet), da google synes at fange den som beskrivelsen for hele siden. Den erstatter så den tekst og de søgeord man ellers har opsat siden til. Bare lige så du er opmærksom herpå :o) og såfremt du bruger Prestashop. Gør du ikke, så er denne feedback selvfølgelig lettere redundant Smile

 

Tilmeldt 4. Aug 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Telda Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Holm Frederiksen:

Synes at cvr nummeret mangler på et synligt sted så man ikke skal ind i om os! Desuden synes jeg grafikken er ringe når jeg ikke bruger min browser i maxi størrelsen (har vedlagt bevis). I har også flere ufærdige sider som "opdateres .... ", ville nok ligge kurven i højre side da man læser fra højre mod venstre og dermed bliver "forstyrret af den. Jeg synes designet er meget "firkantet" men det er jo smag og behag :)

Held og Lotto med hjemmesiden

Mvh

Mads

Hej Mads. Tak for din tilbagemelding. Du har fuldstændig ret at siden opfører sig lidt underligt når den ikke er i fullscreen. Det er et "responsive" design, men der er tydelige problemer der. Det må jeg lige se på. Mht. ufærdige sider, så er det, som jeg skriver i indlægget, noget jeg godt er klar over. Jeg er i fuld gang med at opdatere :)

Mvh.

David

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om jeg har et lavt ordforråd, men at skrive ''Giv mig besked, når varen er disponibel'' virker meget formelt, og jeg tror, at det er de færreste der ved, hvad det betyder.

Samtidig kunne de også skrive fordelene ved at tilmelde sig dit nyhedsbrev.

Bliver produkterne iøvrigt sendt fra Danmark? 

Smart online lektiebog til folkeskoler

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)