Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette en seriøs konkurrent til Dinero?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Ærligt talt - er det ikke hamrende ligegyldigt?

Selv hvis de er, så må det være Dinero's problem og ikke dit?

Jeg forstår overhovedet ikke hensigten med dit indlæg, beklager.

Tilmeldt 21. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Min tanke var at vide om det var samme målgruppe, for står og overvejer nyt økonomi system. Og desuden håbede jeg at høre nogle fra Dinero om de kunne sige fordele og ulemper ved begge systemer:) Er slet ikke ude på at miskreditere nogen.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo prøve Dinero ganske gratis og se om det var noget for dig ? 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

artikelservice:

Min tanke var at vide om det var samme målgruppe, for står og overvejer nyt økonomi system. Og desuden håbede jeg at høre nogle fra Dinero om de kunne sige fordele og ulemper ved begge systemer:) Er slet ikke ude på at miskreditere nogen.

Nu giver du endnu mindre mening? Du skal da ikke placere dig selv i en målgruppe for at kunne vurdere om du kan eller vil gøre brug af et givent økonomisystem.

Du må selv vurdere om du kan bruge det eller ej. Ville du spørge Lenovo om du kan bruge en Samsung computer eller spørge HTC om Blackberry telefon er noget for dig? Det er da helt ude i skoven.

Tilmeldt 21. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Min pointe er, at skabe en debat for at afklare om hvilke fordele der er ved at vælge det ene eller det andet. Dinero siger de kan via deres program bogføre hurtigt og det siger bogført.dk også. Fx ville det vare rart at høre en der har brugt bogført.dk om hvad den persons synes.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor spørger du så ikke om det? Det er fuldstændigt tåbeligt at bede et konkurrerende firma om kommentarer, da det er nærmest naturstridigt at komme med gode tilbagemeldinger.

Spørg istedet om nogen (MED SAMME BAGGRUND) som dig har nogen erfaringer med bogført.dk og hvad deres mening er om produktet.

Tilmeldt 29. Jun 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Tekstforfatter Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Flemming:

Nu giver du endnu mindre mening? Du skal da ikke placere dig selv i en målgruppe for at kunne vurdere om du kan eller vil gøre brug af et givent økonomisystem.

Du må selv vurdere om du kan bruge det eller ej. Ville du spørge Lenovo om du kan bruge en Samsung computer eller spørge HTC om Blackberry telefon er noget for dig? Det er da helt ude i skoven.

Der er vist én, der har fået det forkerte ben ud af sengen i dag ;) 

Tilmeldt 21. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:

Hvorfor spørger du så ikke om det? Det er fuldstændigt tåbeligt at bede et konkurrerende firma om kommentarer, da det er nærmest naturstridigt at komme med gode tilbagemeldinger.

Spørg istedet om nogen (MED SAMME BAGGRUND) som dig har nogen erfaringer med bogført.dk og hvad deres mening er om produktet.

Sorry dårligt formuleret af mig. Jeg beklager.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

artikelservice:

Er lidt i tvivl om de har samme målgruppe, men er det en seriøs konkurrent til Dinero?

http://www.version2.dk/artikel/tag-et-billede-af-regningen-og-lad-software-klare-resten-54192

Dinero er et komplet regnskabsprogram, som du kan bruge til afregne mons, bogfører, sende faktura, få overblik over virksomhedens økonomi. Mens Bogført er en løsning, der hjælper med bogføringen, jeg vil tro det skal køre op imod et eksisterende regnskabsprogram f.eks. C5, Nav etc.

Så nej, du kan nok ikke se Bogført, som et alternativ til Dinero. Samtidigt tror jeg også der er lidt forskel på målgrupperne, Dinero er sat i verden for at være det bedste økonomisystem, for virksomheder med 0-5 ansatte, mens det ligner at Bogført primært henvender sig til lidt større virksomheder.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)