Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er i vildrede. Har brug for din mening

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

"Coaching - Fra angst til angst fri"

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt at ingen bliver angstfri. Det kan ingen da det er en naturlig følelse.

Coach.. nej det ord går ikke. En "Coach" kan man i princippet kalde sig efter 1 uges kursus. Tager man så også lige et weekendkursus i stress... så er den hjemme.. stresscoach... det er ihvertfald mine generalle holdninger....

OG.. det der med 24 timers online behandling... det bliver noget i det stil.

Takker og bukker over jeres indlæg :)

Kim

Tilmeldt 8. Jul 13
Indlæg ialt: 51
Fra  Online24 IT ApS Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må holde med de andre, i at noget i stil med "udafangst.dk" "angstfri.dk" "minimalangst.dk" eller noget lignende ville være mere positivt.

Hvordan har du tænkt dig at lave 24 timers online behandling Skype-Winkdu skal vel sove ?Big Smile

Ja Ja ... jeg ved da godt mit firma hedder Online24 IT Skype-BigSmile

Martin Albrechtsen - Online24 IT ApS

www.online24.dk

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er "Mentor" jo efterhånden et meget udskældt ord (Fy, Thomas Blackman), men i ordets almindeligste betydning kan det erstatte "coach" langt hen ad vejen.

Jeg lider ikke af angst (heldigvis, mine varmeste sympatier til jer, der gør), men jeg ville aldrig nogensinde vælge at lade mig behandle af nogen, der hedder noget, der starter med "Angst" - alene tanken gør mig bange!

Derimod kunne du overveje sådanne undertitler som "En hånd ud af angsten", "Fri af frygten" (med gyldig tak til Henrik Strube) eller "Mentor til en bedre hverdag"/"Sensei til en bedre hverdag" - sidstnævnte med let skuen til orientalske metoder (det ved jeg ikke, om du benytter?).

I hvert fald skal du tænke kreativt med hensyn til selve navnet - et dårligt navn forskrækker folk (undskyld udtrykket), hvorimod et med positive over- og undertoner kan hjælpe folk til at finde dig.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)