Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ide til en ildsjæl eller 2

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Info: dette er fra en tidligere tråd, men ligger den ind her.

Tak for alle jeres flotte svar. Jeg svarer først nu da jeg som sagt har haft mange ting og se til. Som sagt, havde jeg fat i den lange ende, og har det stadig. Jeg har dog ikke rørt sagen i over et år nu, til trods for at jeg faktisk havde fundet en investor som gerne ville skyde penge i det, og til trods for at jeg ejer alle domænerne i Danmark og et i Sverige.

Som sagt har jeg ikke gjort mere pga. Personlige årsager, så det hele ligger der endnu, lige til at gå efter.
Jeg er dog igang med et andet projekt nu, så har ikke tid til mere..

Men jeg kunne godt tænke mig at der var en ildsjæl eller to som kunne, og ønskede at sætte dette projekt igang. Jeg skal være med som idemand eller passiv partner. Samt evt.sparringspartner hvis dette ønskes.
Det kan evt. Aftales at du/i køber ideen og domænenavnene af mig.

Eneretten kræver nok en kapital på 150.000 måske 200.000 kr. Men de fleste penge går til varekøb. Der er også mulighed for at aftale sig frem til at få Norge og Sverige med i eneretten. (Det ene domæne er dog optaget i Norge, men af amatører) der skal bruges en hjemmeside, og en bil, så du kan komme rundt og lave aftaler med forskellige xxxxxforretninger, klubber, foreninger mm. Og et lille lager.

Det er også muligt at starte ud meget billigere i starten, for at etablere sig som den første på markedet. Her får du dog ikke eneretten, så der kan i princippet komme nogen og købe eneretten.men dette tror jeg ikke sker.
Det kræver en webshop, en bil og det antal varer du ønsker. (Alt fra 30.000 op opefter) Det er et produkt, men i forskellige størrelser og med tilbehør.

Kun seriøse henvendelser. Andet vil ikke blive besvaret. Desuden vil vi lave en tavshedskontrakt inden ideen bliver drøftet i detaljer.

Jeg kan ikke sige så meget om produktet, udover at det er unikt, innovativt og meget populært. Og der er salg i det!

Jeg svare ikke med det samme, så regn med noget ventetid.

Med venlig hilsen
Jss

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Edit sorry havde ikke lige læst hele din lange smøre igennem.

Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Adrup-Invest Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Lidt konstruktiv kritik af dit indløg :)

Det er en rigtig god ide at beskrive hvad det hele handler om. Er det tøj, sexlegetøj, accessories eller ?
Man kan sagtens beskrive lidt i dybden uden at fortælle for meget :) Ellers er der Amino virksomhedsbørs til rådighed. Der er man sikker på kun at blive kontaktet af seriøse interesserede :)

Held og lykke og fortsat god dag.

/Steffen 

Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jss

Dit indlæg har fanget mig, da jeg og evt min mand ønsker at starte virksomhed men mangler den gode ide... Vi har masser af erfaring og indblik i at drive virsomhed da vi begge er ud af selvstændige familier. Vil meget gerne høre nærmere fra dig. Er 100% seriøs.
Send mig gerne en privat besked.

Mvh Freelancer (er lige anonym her hvor alle kan følge med)
Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jss, jeg er meget interesseret i at høre om din ide og er seriøs og selvfølig tier jeg om det, men er nødt til at høre alt om det først tak lige nu er det svært at sætte sig ind i hvad det er du vil sælge når man ikke kender produktet, men skriv eller ring på 50269308 tak mvh Løven Sher

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Petersen:

Lidt konstruktiv kritik af dit indløg :)

Det er en rigtig god ide at beskrive hvad det hele handler om. Er det tøj, sexlegetøj, accessories eller ?
Man kan sagtens beskrive lidt i dybden uden at fortælle for meget :) Ellers er der Amino virksomhedsbørs til rådighed. Der er man sikker på kun at blive kontaktet af seriøse interesserede :)

Held og lykke og fortsat god dag.

/Steffen 

"Indløg"? Jeg ved ikke, om det er fordi, at jeg selv skal skrælle de yderste lag af dit indlæg, men det hedder i hvert fald "indlæg" og ikke "indløg"! 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Adrup-Invest Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke kalder det at skrælle de yderste lag. Så vil jeg med glæde sætte mig tid til at læse din definition af ovenstående indlæg, som i mine øjne er unødvendigt, men så lad os tage den i en pb :)

/
Steffen


Tilmeldt 28. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JSS

Jeg kunne også godt väre intresseret i at höre lidt mere.

Jeg er bosiddende fast i Stockholm og kunne evt. på den ene eller anden måde väre en svensk partner. Er selv entreprenör og driver et succesfuldt svensk firma.

Jeg har et stort netvärk i sverige med massere spändende kontakter og kundskab. er desuden flydende i både tale og skrift på svensk.

Du må gerne sende mig en personlig besked. Så kigger vi på det.

MVH

Kenneth

Fra Næstved
Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Housecloud.dk Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jss. 

Jeg er en ung, seriøs iværksætter der har tiden til at sætte mig ind i et helt nyt projekt.
Jeg søger selv at komme ind på et marked i Danmark med en lige så seriøs partner som jeg selv.
Du må meget gerne sende mig en Sms til + 45 22 89 11 31 eller en email til thomasbonzales@hotmail.com
Vil glæde mig til at høre nærmere fra dig!

Vh. Thomas Bonzales 

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Beklager at jeg ikke har fået svaret. Men jeg er gået videre til et nyt projekt, så har egentlig slet ikke tænkt på denne tråd

men ville gerne sige at det var salg af de originale hoppe stylter. Patentet var solgt fra tyskland til EN fabrik i østen som så får lov til at producerer dem, så det vil sige at man skal vogte sig for kopier. Desuden er det ulovligt at sælge kopier.

lang tid siden jeg har arbejdet med det nu, og ved ikke hvordan markedet er idag. Har sikkert fortsat alle kontaktinformationer til producenten, men har ikke tid til at sætte mig ind i dette projekt igen, da jeg koncentrerer mig 100% om min nuværende virksomhed. Skal det gøres ordentligt, kan jeg kun koncentrerer mig om et projekt ad gangen:) 

Men du er da velkommen til at skrive hvis du også tror hoppe stylter kunne blive et hit...Husker som sagt ikke navnet, men der er tale om de her stylter du spænder på benene, og så kan du hoppe op til 3 meter eller mere. og løbe op til 40 km/t eller mere. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)