Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projektledelse og erhvervsøkonomi, kurser

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoér

Jeg arbejder i dag med et stort og ikke mindst spændende projekt. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at dygtiggøre mig indenfor projektledelse, forandringsledelse og erhvervsøkonomi.

Jeg kunne godt tænke mig at få nogle forslag til at gode kurser m.m., i har gode erfaringer med, også gerne fra udlandet med fjernstudier. (foretrækker aften kurser, mens dag kurser også er muligt i begrænset omfang.)

Det jeg selv har kik på er akademi - og diplom kurser, men kunne godt tænke mig at se på andet end blot dette.

Glæder mig til at høre fra dig!.


Mvh Boysen

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 317
Fra  Projektledelsen Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
Det jeg selv har kik på er akademi - og diplom kurser, men kunne godt tænke mig at se på andet end blot dette.

Hej boysen,

Jeg skriver og rådgiver om Projektledelse, så det kan være, at du kan have udbytte af at læse med på mit nyhedsbrev, hvor du løbende får tips og tricks indenfor projektledelse. Jeg har også udviklet et projektlederkursus, der kommer på markedet i januar, og læsere af nyhedsbrevet hører om det først. Du finder mit nyhedsbrev her: www.projektledelsen.dk/nyhedsbrev 

Desuden kan du måske have udbytte af en video, jeg har lavet med 5 gode råd før du investerer i et projektlederkursus     

God fornøjelse!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt Lise, tak for indlægget, dig vil jeg følge!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)