Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gæt et regnskabsprogram!

Side 6 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinero er et kapitel for sig selv, og alene at det er gratis for microvirksomhederne gør jo at det ikke er sammenligneligt med andre.

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Men igen, lad det endelig ligge, vi skal jo ikke slås om hvem der er ældst, men hvem der er bedst.

Ja da. Dog ser jeg slet ingen slåskamp her eller fremover. Vi går efter to vidt forskellige kundetyper, og vi har to vidt forskellige regnskabsprogrammer. Så selvfølgelig er der plads til os begge.

Sådan som jeg ser det, går Dinero efter de allermindste virksomheder, som måske ikke en gang har fået gang i forretningen, mens Billy's Billing går efter de mere etablerede virksomheder.

Go' søndag.

Mange hilsner

Toke

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Toke Kruse:
mens Billy's Billing går efter de mere etablerede virksomheder.

Wink Nå det var derfor vi var uheldige og bide på lagkage diagrammerne fra BB, indtil vores revisor kasserede det. 

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ib

Godt nytår. Old news du trækker frem - vi har for længst (mere end et år siden) tilføjet den udtræksfunktion, som din revisor manglede. Som du selv skriver, så er det ikke rart som erhvervsdrivende, når et program kan klare det for en. Så kan man pludselig ikke tage den høje konsulenthyre længere :-)

Go' dag.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toke !

Også godt nytår til dig.

Ja ikke helt alene det, som jeg husker det.

Der blev i hvert fald arbejdet på højtryk de sidste 4 dage før skæringsdato.

Og jeg fandt bl.a. ud af BB ikke var et online program, i hvert fald ikke i 2012

Men lad det nu ligge.

Held og lykke med fremtiden

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46521
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

selvfølgeligt kan der være forskel på hvilke kundesegmenter der vælger hvad og helt klart er Dinero stadigt mere under opbygning - hurtig opbygning og jo fuldt funktionsdygtigt til det som mange har behov for - MEN der er da ikke skygge af tvivl om, at I også slås mod hinanden BB og Dinero og det er godt for brugerne formentlig, da det både kan holde prisen lidt i ave og kan presse jeres præstationer i vejret

Det vigtige er ikke hvem af jer der lige idag føler sig mest komfortabel men som ved al forretning, hvem der også gør det år fremme

Held og lykke til begge programmer absolut og en Yes og måske en lille kop Beer ved lejlighed til Dinero for rent faktisk at være gratis til rådighed op til en mio i oms. - det gør en forskel for en del, og de der finder sig tilpas og ser behovet for betalingsfunktioner som udbygges, kan jo så hoppe på når det passer sig for dem.

Jeg tror i øvrigt på sigt at regnskabsprogrammer bør integrere noget ERP - CRM muligheder i deres udbygning, og meget gerne i moduler man kan vælge fra eller til, så man betaler for præcist det man vil bruge

vh

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak Ib. Det er 100% online og hvis du sender mig en mail på toke@billysbilling.com, så vil jeg sørge for, at du får en præsentation af den nye version.

John, helt sikkert er konkurrence godt. Men selv uden nye spillere på markedet, havde vi lanceret version 2 af Billy's Billing, som trods alt har det, som både den lille virksomhed og mere etablerede virksomhed, skal bruge. Det inkluderer også funktioner, som i mine øjne er helt essentielle selv for den mindste virksomhed.

Det er sjovt, at "gratis" bliver nævnt, som om det er en klar fordel. Det er jo en åbenlys bjørnetjeneste, hvor du får begrænset adgang til funktionerne. Dernæst så er det jo en ekstrem lille "rabat", hvis du sammenligner med, at en ny virksomhed formentlig vil have omsat den første million inden for et par år. Hvilken virksomhed har ikke råd til at betale et par hundrede kroner om måneden? Det er desværre et forkert fokus at ligge som iværksætter, kun at se, hvad man sparer. Der er jo en omkostning forbundet med at mangle essentielle funktioner. Den kvikke iværksætter ville hurtig lave to regnestykker: 

A. 24 måneder med gratis regnskabsprogram og jeg har nu omsat 1.000.000 kr. og gået på kompromis med funktionaliteten, hvilket har kostet mig tid

B. 24 måneder med et komplet regnskabsprogram for kun 0,17% af min omsætning, samtidig med at jeg har sparet min dyrebare tid

Hvis ikke man kan stampe et par hundrede kroner op om måneden til et komplet regnskabsprogram, bør man måske overveje om man skal starte en virksomhed :-) Generelt er der en stor fare, hvis iværksættere (og andre) fokusere for meget på pris. Og det har jeg skrevet om her: Værdi over pris, ellers er du en gris!

Jeg synes, at det er rigtig fint, at der er en "gratis"-version på markedet, men det har der jo altid været en masse af. Så intet nyt under solen her. Jeg glæder mig til d. 10. januar, hvor Billy's Billing lancerer en komplet ny version, som vi har arbejdet to år på - selv de mindste detaljer skiller sig ud fra andre. Så ja, jeg ser slet ingen slåskamp i farevandet, for som sagt, så er der stor forskel på de to regnskabsprogrammer i både funktionalitet og visioner.

Hvis der er nogen, som skal have et krus øl, så er det alle de iværksættere, som knokler derude Geeked

Go' aften.

Hilsen

Toke

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Toke Kruse:
Men selv uden nye spillere på markedet, havde vi lanceret version 2 af Billy's Billing, som trods alt har det, som både den lille virksomhed og mere etablerede virksomhed, skal bruge. Det inkluderer også funktioner, som i mine øjne er helt essentielle selv for den mindste virksomhed.

Så jeres version 1 har aldrig været god nok til selv den mindste virksomhed? det kan du da ikke mene!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46521
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Toke Kruse:

John, helt sikkert er konkurrence godt. Men selv uden nye spillere på markedet, havde vi lanceret version 2 af Billy's Billing, som trods alt har det, som både den lille virksomhed og mere etablerede virksomhed, skal bruge. Det inkluderer også funktioner, som i mine øjne er helt essentielle selv for den mindste virksomhed.

Det er sjovt, at "gratis" bliver nævnt, som om det er en klar fordel. Det er jo en åbenlys bjørnetjeneste, hvor du får begrænset adgang til funktionerne. Dernæst så er det jo en ekstrem lille "rabat", hvis du sammenligner med, at en ny virksomhed formentlig vil have omsat den første million inden for et par år. Hvilken virksomhed har ikke råd til at betale et par hundrede kroner om måneden? Det er desværre et forkert fokus at ligge som iværksætter, kun at se, hvad man sparer. Der er jo en omkostning forbundet med at mangle essentielle funktioner. Den kvikke iværksætter ville hurtig lave to regnestykker: 

A. 24 måneder med gratis regnskabsprogram og jeg har nu omsat 1.000.000 kr. og gået på kompromis med funktionaliteten, hvilket har kostet mig tid

B. 24 måneder med et komplet regnskabsprogram for kun 0,17% af min omsætning, samtidig med at jeg har sparet min dyrebare tid

Hvis ikke man kan stampe et par hundrede kroner op om måneden til et komplet regnskabsprogram, bør man måske overveje om man skal starte en virksomhed :-) Generelt er der en stor fare, hvis iværksættere (og andre) fokusere for meget på pris. Og det har jeg skrevet om her: Værdi over pris, ellers er du en gris!

Jeg synes, at det er rigtig fint, at der er en "gratis"-version på markedet, men det har der jo altid været en masse af. Så intet nyt under solen her. Jeg glæder mig til d. 10. januar, hvor Billy's Billing lancerer en

det er jeg ikke i tvivl om og godt gået

Toke Kruse:

John, helt sikkert er konkurrence godt. Men selv uden nye spillere på markedet, havde vi lanceret version 2 af Billy's Billing, som trods alt har det, som både den lille virksomhed og mere etablerede virksomhed, skal bruge. Det inkluderer også funktioner, som i mine øjne er helt essentielle selv for den mindste virksomhed.

Jeg synes, at det er rigtig fint, at der er en "gratis"-version på markedet, men det har der jo altid været en masse af. Det er sjovt, at "gratis" bliver nævnt, som om det er en klar fordel. Det er jo en åbenlys bjørnetjeneste, hvor du får begrænset adgang til funktionerne. 

Dine argumenter mod en gratis version af noget der er ret nyt i forhold til tidl "gratis" er hule. Overlad det trygt til brugeren at vurdere, og det er jo ikke tilfældigt at så mange nye vælger Dinero - og af dem givet en god del i gratis version. De har vel vurderet, at det at spare betyder noget for dem, og får de behov for mere, kan det med et snuptag betale sig for den finere dinero løsning eller skifte til BB - undervurder aldrig brugerne - de vælger og de vælger på sigt ud fra korrekte behov vil jeg påstå - at det skulle være en bjørnetjeneste at tilbyde noget gratis til en opstart klinger ret hult Smile

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.

Mahatma Gandhi

Kan i alle have en fanatastisk uge :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Side 6 ud af 8 (80 indlæg)