Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløje
Skal lige bruge lidt feedback på min webshop, hvor jeg sælger tilbehør til din hund.

Tjek: mh-hundeshop.dk/

Lad mig høre kom frisk.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Den ser rigtig fin ud. Du kunne overveje at lave topstykket (headeren) lidt mindre. På et tidspunkt får du sikkert behov for, at forsiden ligger på roden af dit domæne: http://mh-hundeshop.dk men det er vist ikke så nemt, når man anvender bricksite?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Kan godt lide det top designet. Men er måske lidt for stort. 

Mit første indtryk af siden, er måske ikke nødvendigvis at det er en webshop. Der mangler måske lidt flere muligheder for klikke videre til et produkt eller lignende på forsiden :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, tusinde tak for jeres feedback betyder meget. Ville gerne høre nogen fleres feedback ;) ha en go dag

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du trænger til at få gjort noget ved SEO - det virker nærmest ikke eksisterende. Ligeledes er der lidt "klassiske" stavefejl så som hunde elsker - det er i ét ord :)"Kontakt os venligst inden du kommer, hvis du ønsker selv at hente dine vare!" Det hedder dine varer. Den slags fejl er der en del af - troværdighed på en shop kommer også igennem gode tekster og eliminering af stavefejl.

Jeg ville nok også undlade at bruge så mange udråbstegn - det kan i nogle tilfælde virke negativt på modtageren.

Du mangler et favicon.
Hvis du endelig skal sætte webshop mærket på, så sørg for det er på hvis bund. Den sorte baggrund gør ikke noget godt.
Dine produktbilleder er meget små - man skal nærmest bruge en lup for at se dem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)