Jep, ser fint ud nu |
Excellant shop!
Først og fremmest, en rigtig fin webshop i har fået lavet Der kommet nogle skud fra hoften i vilkårlig rækkefølge, så kan du plukke det ud du mener kan bruges :) ---- 1. Jeg savner noget mere info om jer, en "om os" side der forklarer lidt mere end jeres kontakt drilldown gør. 2. Jeres søgefunktion har en meget markant placering, men fungerer dårligt, det vil i helt sikkert miste kunder på. Jeg forsøgte blandt andet at søge på højtalerkabel, som gav 0 resultater, hvilket jeg som kunde så vil antage i ikke har den slags og gå videre til næste shop. Så i bliver nød til at lære jeres søgefunktion de gængse ting folk staver forkert. (komisk nok er der flere resultater på google hvor højttalerkabel er stavet forkert, kontra hvor det er stavet korrekt :) ) 3. Relaterede produkter/andre kunder købte også, ser ud til bare at vise noget tilfældigt, det er ihvertfald ikke resultater der får mig som kunde til lige at lægge noget ekstra i kurven. Tager vi igen højttalerkablerne, så viser i et memorycard og nogle RJ45 kabler.(på den jeg lige var inde på) 4. Jeres spørgsmål/svar til hvert produkt er genialt, både set i forhold til SEO delen, men ligeså meget for at informerer kunderne bedre. Men i så fald skal i være bedre til at besvare spørgsmålene, jeg klikkede ind på dette produkt: http://www.kabelmix.dk/16-hoejttalerkabel-2-x-050mm-pris-pr-meter.html hvor jeres svar er at det står for alu belagt kobber, men i nævner ikke hvad fordele og ulemperne er ved det. Så nu sidder jeg som kunde bare tilbage med endnu mere forvirring om hvad jeg skal vælge. 5. Checkout er dejlig simpel, men hvis man f.eks. glemmer at udfylde bynavnet og trykker på bestil så sker der intet, ingen fejlbesked eller en fremhævning af feltet by, man skal selv begynde at lede efter hvad man har gjort fejl. Gør det tydeligt med en rød ring rundt om feltet hvis det mangler at blive udfyldt, og sæt gerne en stjerne ved de felter der er obligatoriske. F.eks. kunne jeg ikke gennemskue om jeg skulle udfylde telefon eller om jeg kunne undvære det. 6. Jeg skal ingen steder accepterer jeres betingelser, det mener jeg er lovpligtigt, så få et lille flueben på et sted så i er sikrer på kunden har accepteret de betingelser i har. 7. Selve dankort betalingen som er integreret i sitet, ser ikke ud til at ligge på en https forbindelse, og danskerne er efterhånden blevet banket ind i hovedet at de skal kigge efter den lille fine gule hængelås man finder i Internet explorer, den optræder ikke hos jer, og kan være med til nogle føler sig usikre på at betale. Men ellers alt i alt en meget fin og gennemført shop. |
Hej Martin, |