Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dd

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ddd

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tør ikke rigtigt at udtale mig om den konkrete sag, men prøv at søge et svar ved lejernes landsforening de har den ekspertise der skal til for at man kan få de rigtige svar!

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12669
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er da ikke noget mærkeligt i at udlejer vil have deres penge til tiden. Hvorfor ser du ikke bare at betale ?? 

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

I det link, du selv poster, sluttes der af med:

"Der er herefter endnu engang grund til som lejer og andelshaver at være overordentlig omhyggelig med at betale husleje/boligafgift rettidigt, idet man ellers udover lejen skal betale påkravsgebyr, og derudover giver udlejer/andelsboligforeningen mulighed for at ophæve/ekskludere."

Bor du i en andelsforening eller til leje?

Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har betalt huslejen nu. Det har været pga dårlig investering og jeg afventer en stor sum penge, men kan se de er kommet i dag, så slet bare dette indlæg tak :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

kampmannpw:

Jeg har betalt huslejen nu. Det har været pga dårlig investering og jeg afventer en stor sum penge, men kan se de er kommet i dag, så slet bare dette indlæg tak :)

Det lyder nærmest som Champagne-drengen der skriver ;) Hvis du vil have tråden slettet, så skriv til support@amino.dk - så sletter de muligvis.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)