Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor bliver alle FB likes af?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

På min FB side som er tilknyttet én af mine blogs, kommer der hele tiden nye likes ind... ser navnene på dem der liker fordi de popper op i løbet af dagen. Det handler om ca. 5-15 likes om dagen... 

Men når jeg kigger på antal likes på FB står der hele tiden 138... så får jeg en besked om at to nye plus 6 andre har liket siden indefor den sidste time, og jeg går ind og opdaterer og ser at antallet stadig er det samme. 

Her til aften efter MANGE nye likes, rykkede den til 139

?????

Nogen der ved hvorfor?

Mvh Sue

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det fucker lidt for dem :)

Går jeg ind på facebook på PC, siger den et af mine opslag er set 3 gange
Kigger jeg på samme opslag på mobilen, er det set 250 gange og har flere likes

Så ved ikke om de opdatere eller ej :) skriv gerne din side til mig privat, så skal jeg se hvad den skriver hos mig :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Ved ikke om det fucker lidt for dem :)

Går jeg ind på facebook på PC, siger den et af mine opslag er set 3 gange
Kigger jeg på samme opslag på mobilen, er det set 250 gange og har flere likes

Så ved ikke om de opdatere eller ej :) skriv gerne din side til mig privat, så skal jeg se hvad den skriver hos mig :)

Jeg har lidt et modsat problem. jeg får ikke notifikationer omkring nye likes, men mit tal af likes på siden stiger gradvist i ny og næ.
(nuværende på 180 likes)

Og som Christian skriver så er der også nogle gange problemer med at den viser indlæg som værende vist meget få antal gange - på trods af opslaget har flere likes end den viser det som værende set for. Ligedes har jeg opslag der nogle gange bugger og slet ikke viser en reach på - på trods af det er nogle af de ting der er liket flest gange.

Tror bare facebook har et par småproblemer engang imellem, tvivler dog på der er meget at gøre ved det andet end at vente. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan de like's du får besked om være like's på nogle af dine indlæg og ikke like's af din side?

Jeg synes at mine tal som regel stemmer meget godt.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak allesammen - 

Uhh jamen jeg ved ikke om det kan være likes på indlæg den tæller og så ikke tæller det sammen med det samlede antal side likes.

Men det kunne jo være dejligt at den viste korrekt... siden har kun eksisteret siden december 13 og havde det været det rigtige antal som jeg kan se figurerer på admin listen, så ville det have været dobbelt så mange.

Surt for man vil jo gerne have at de ses ;)

siden på FB er

https://www.facebook.com/lommepengenu

som hører til denne blog www.lommepenge.nu

I øvrigt gør den helt det samme med min personlige blog på www.sue.dk  men jeg har ingen FB side til denne andet end min private, så det er lidt underligt at folk besøger siden og giver indput og det så ikke kan ses. Har lige for 10 min . siden lagt en counter ind på lommepenge... hvis det funker lægger jeg også en på sue.dk 

Hvilke sider har i selv? Er bare nysgerrig :)

Mvh 

Sue

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Sue:

Tak allesammen - 

Uhh jamen jeg ved ikke om det kan være likes på indlæg den tæller og så ikke tæller det sammen med det samlede antal side likes.

Men det kunne jo være dejligt at den viste korrekt... siden har kun eksisteret siden december 13 og havde det været det rigtige antal som jeg kan se figurerer på admin listen, så ville det have været dobbelt så mange.

Surt for man vil jo gerne have at de ses ;)

siden på FB er

https://www.facebook.com/lommepengenu

som hører til denne blog www.lommepenge.nu

I øvrigt gør den helt det samme med min personlige blog på www.sue.dk  men jeg har ingen FB side til denne andet end min private, så det er lidt underligt at folk besøger siden og giver indput og det så ikke kan ses. Har lige for 10 min . siden lagt en counter ind på lommepenge... hvis det funker lægger jeg også en på sue.dk 

Hvilke sider har i selv? Er bare nysgerrig :)

Mvh 

Sue

Hvis det er dine indlæg der ticker ind vil der stå de likede dit indlæg/billede/osv. - er det fordi de liker siden vil der være et lille flag i notifkationen og der vil stå [Navnet Navn syntes godt om/likes Navnet på din side]

selv har jeg min virksomsside Art of Fredskov hvor jeg deler illustrationer, private såvel som kunde opgaver, blogindlæg fra min lidt skjulte blog, samt i det hele taget mikro-blogger om livet som freelancer på fuldtid. Desuden viser jeg previews på facebook, som jeg ikke deler på andre sociale medier jeg er på. 

Fra Næstved
Tilmeldt 18. Dec 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan vil - desværre - også være fordi folk går ind og liker siden og læser lidt og så fortryder - det "nummer" har jeg da gjort nogle gange gennem tiden

 

mvh.

Peter

http://www.facebook.com/tegningersombidrager

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mja den siger 140 likes hos mig :) det kan også være folk fortryder.. det virker bare vildt med alle de likes, at de så skulle fortryde.. bruger du promovering for at få likes, eller ?

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan jo være forskel på antal likes på facebook.com/sidennavn og like på ditdomæne.dk

Er det der skoen trykker?

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ,

Jeg ville sige du måske skulle holde øje med hvad de liker. Hvis de liker dit indlæg liker de jo ikke din blog eller hvis de like din blog tror jeg da ikke at de automatisk liker din FB side? eller har jeg misforstået noget?

MEN det er kan som de andre sagde også være fordi fb lige pt er lidt i koks.

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)