Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mamut verses ..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger i dag E-conomic og Smartweb og er egentlig ganske tilfreds, men fik øje på Mamut.

Der kan jeg få det hele i en pakke, og skal så ikke betale 2 steder. Er vist også lidt billigere.

Nogen der har erfaring med Mamut? Gerne kontra E-conomic og Smartweb

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold dig langt væk fra Mamut.
Vi prøvede det for et godt stykke tid siden og det virkede omstændigt og som en pengemaskine, hvor man skulle betale ekstra, for ting man skulle tro var standard.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se, at Mamut blev overtaget af Visma i juli 2011. Så om Mamut er noget, de stadig prioriterer, er jo lige spørgsmålet. 

Fra Kastrup
Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er egentlig godt tilfreds med Smartweb og kender nu systemet så godt at jeg selv kan fikse css filer m.m.

Deres support er hurtigt og effektiv

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jens Larsen:

Jeg er egentlig godt tilfreds med Smartweb og kender nu systemet så godt at jeg selv kan fikse css filer m.m.

Deres support er hurtigt og effektiv

Hvis du er tilfreds og du har en webshop der er integreret med dit regnskabssystem, hvorfor vil du så skifte?
En samlet løsning bliver næppe væsenligt billigere, så i min optik bør du lægge krudtet i at sælge mere, frem for at finde små besparelser.
Fra Kastrup
Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også den konklusion jeg selv er kommet frem til. Lige pt bruges tiden med optimering af sitet, google ting og sager (det sidste er lidt svært)

Mange tak for svarene alle sammen

God weekend

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)