Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor får jeg det bedste afkast og den bedste rente ??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Aminoer...

Jeg har omkring 400.000 DKK på min konto... synes det er lidt dumt da jeg jo ingen rente får af dem :)

Hvad er den bedste måde at investere dem på ???

Jeg overvejer lidt bare at flytte til Tyrkiet eller egypten, hvor renterne ligger på 10 % på nuværende tidspunkt ... Og bare flytte alle pengene derned,.. Er der nogen gode ideer, så hører jeg gerne fra jer :)

Hvis jeg sætter 360.000 DKK derned, får jeg jo 36.000 DKK om året, hvilket betyder 3.600 DKK om måneden... og det er jo nok til at leve et fint liv her i krisetiderne :)))

Håber at høre fra jer

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det investering i udlandet, eller er det for risikabelt.. Eller har Iandre gode ideer ? :)

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kommer an på, hvor villig du er til at tage risici. Du kan investere dem i aktier. Hvis du vil investere sikkert, er en aktie som Novo Nordisk interessant for dig. 

Hvis det ikke er noget for dig, så er obligationer nok noget for dig.

Der findes nogle gode bøger om emnet "investering", men jeg kan ikke lige huske hvad de hedder, men prøv at gå ned på dit lokale bibliotek, hvis det er.

Uanset hvad, skal du ikke bare lade dem stå i banken, fordi de vil blive mindre og mindre værd hvert år, da inflationen er højere end den rente du får.

Held og lykke med det. Smile

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler om din risiko .. Måske mybanker i den lave rente ende; alternativ er gearede investeringer, hedgefonde osv.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

AE-online:
Hvis jeg sætter 360.000 DKK derned, får jeg jo 36.000 DKK om året, hvilket betyder 3.600 DKK om måneden... og det er jo nok til at leve et fint liv her i krisetiderne :)))

 

Ja, men du glemmer kursrisikoen :) Kursen kan sagtens flytte sig 10 % på nogle få dage. Har du lyst til den risiko - det er vel det der er spørgsmålet.

Ps. Jeg ved ikke lige om du kan "leve et fint liv" for DKK 3600 om måneden :) Jeg kan i hvert fald ikke.

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kursrisikoen kan du godt eliminere. Inflationen i Tyrkiet må være høj, siden renten er så høj + der er en del risikoforbundet med det. 

Jeg ville personligt investere pengene i det finansielle marked, men ved self. ikke, hvor meget erfaring du besidder der? Ikke særlig meget går jeg ud fra, ellers havde du ikke skrevet indlægget :)

Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

tjek dominicaninvestment.tk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)