Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der ved hvor meget man kan tjene på reklamer på APPS ? Hvordan man GØR ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Nogle der ved hvor meget man kan tjene på Reklamer på APP's og hvordan man gør hvis man har en app ? 

Mvh 

Ian 

Fra Århus C.
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ian,

Prøv at kigge på forskellige APPs, og læg mærke til hvordan de gør det. Nogle APPs laver full-screen reklamer, der popper op - og andre laver små bannere i bunden eller i toppen af skærmen. Andre integrerer det (hvilket jeg tror er mest effektivt!) i selve spillet eller app'en, sådan at man eksempelvis kan købe et boost til sin bil, som er sponsoreret af....McDonalds......Okay, dårligt eksempel, men du ved hvad jeg mener ;o)

Rent teknisk ved jeg det ikke, hvis det er det, dit spørgsmål går på ;)

M. Friis 

Mvh. Mathias Friis

Jeg laver tekstarbejde på freelanceniveau med en grundlæggende forståelse for nøgleordanalyse og SEO.

Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias . 

Håber du vidste det os :) men tak for dit input. Men hvordan finder man firmaer der vil have reklamer på APP??

Hvor meget kan man tjene på sådan noget. 

Mvh 

Ian 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke en defineret øvre indtjeningsgrænse, så lad os i stedet kigger på nogle eksempler. Flappy bird udvikleren har gjort det godt og tjent op imod 50.000$ på daglig basis. Selve de kommercielle integrationsmuligheder kan du læse om her.

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Casper . Mange tak for din feedback . Kan man gøre det via der ? Det der med flappy bird . Er det en skryne eller er rigtigt ? Vil man kunne opnå det samme via det link du sendte ?
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for din tilbagemelding . Kan man finde folk via de link du sender som vil betale for reklame på en apps? Læser om dine links om lidt . Tak for det ..
Mvh Ian
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)