Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner, der kan sælge min færdige idé.. mod procenter.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, så har jeg et færdigt produkt, der er lavet en business case på.
Jeg har fået idéen verificeret af 2 uafhængige potentielle kunder (af danske forhold, store virksomheder), mod at de skrev under på en 'hemmeligholdelses aftale'.
Det jeg søger, er at finde én eller flere der kan sælge min ide.!
Min opfindelse/idé er noget der kan lanceres online, eller IRL.


- Grundet flere projekter, samt familie forøgelse, søger jeg en der har de færdigheder, det kræver at sælge en idé.
 
Potentielt kan dette blive ekstremt stort. 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er jeg ikke den "rette mand", du søger. 

Men tilføjer lige en kommentar. Jeg tror, at du skal skrive noget mere for, at der er nogen, som bider på. Eventuelt kunne det være relevant for andre at vide:

- Hvem er du? Privat, erfaring, CV?

- Hvad består dit arbejde i? Er du kun "idémanden"?

- Hvilken branche er der tale om? 

- Hvor mange procenter er der tale om og hvad vil det reelt betyde? 

- Uafhængige potentielle kunder (af danske forhold, store virksomheder) - Hvem er der tale om?

- "Potentielt kan dette blive ekstremt stort. " - Hvad vil det sige, og hvad bygger du det på?

- Hvorfor skal JEG bruge tiden på dit projekt (andet end et økonomisk incitament) ?

Og så videre :)

Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej APHEE,

Jeg kan ikke læse ud af dit indlæg, om det er helt relevant i forhold til os, men Opfinderrådgivningens hovedformål er at lave licensaftaler mellem opfindere og eksisterende virksomheder. Du kunne måske overveje at kigge vores vej.
Vi er ikke partnere, vi er en del af erhvervsfremmesystemet herhjemme og som sådan et tilbud til alle borgere.

læs mere på: www.opfind.nu 

At godt 

Anders fra  Opfinderrådgivningen 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)