Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antal varer på ens webshop når man lancere den

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino.

Jeg arbejder pt på at få en webshop op og stå, men jeg er lidt i tvivl om hvor stort et udvalg jeg skal have når jeg lancere hjemmesiden. Så vil gerne høre fra folk, som i forvejen ejer webshop om hvor stort et sortiment i startede ud med. I må meget gerne komme med et link til jeres webshop.

På forhånd tak for hjælpen


Med venlig hilsen 

Mathias Møller

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også i gang med en webshop, så følger lige med.

Men jeg vil sige at der skulle minst være 5-10 vare på siden.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Det kommer vel an på hvad du vil sælge? Er det unikke varer som kun fås i få udgaver eller er vi over er de mere almindelige varer hvor udvalget er stort? Og det handler det vel også meget om, vil du selv ønsker (holde fokus på kun få produkter og blive en form for specielt eller mere bredde på.)

vh

//pete45

Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Tak for det hurtige svar.

Jeg har den holdning, at jeg ihvertfald skal have mindst 1 af hver varer som jeg har tænkt mig at sælge. Ved godt at jeg er meget besværlig at hjælpe helt specifikt, fordi jeg ikke nævner hvad jeg vil sælge. Vil gerne holde det lidt for mig selv. Det er også derfor jeg er interesseret i at høre, hvad i startede med, så jeg kan sammenligne lidt og tage en beslutning derudfra.


 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Mathias,

Som sagt handler det om hvad du vil - du kan jo sagtens forhandle et produkt. Personligt driver jeg virksomheden AirCast som leverer trådløs HDMI, der består i en lille dongle. Vi sælger altså kun et produkt :-) Men generelt vil mit råd være: kom igang, kom igang, kom igang. Så kan du altid udvide din webshop på et senere tidspunkt.

God vind med dit projekt!

Mvh,
/Jakob 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)