Hej Jacob, Især dette og det giver noget helt andet. Tak for det. Kaffen sælger og det samme gør teen, så det har vi ikke lyst til at decideret at fjerne. Har du andre forslag til man gøre sådan det passer bedre ind? Lige pt. prøver jeg at arbejde mere med SEO og adwords, for at se om det kan lykkes med salget trods i mener alle at designet er gammeldags. |
Hej Benjamin,
For brugerens skyld ville jeg gøre det mere tydeligt hvilke produkter i egentlig sælger. Eksempelvis:
Hvis jeg går ind und løs te http://www.eventyrvin.dk/produkter/16-loes-te/ kan jeg se at i sælger fire produkter "Sunleaf". Personligt ved jeg ikke hvad Sunleaf er for et mærke. Det siger mig ikke noget.
Hvis jeg vil have en grøn te skal jeg vælge et af disse brands og der står der så hvilke varianter der findes. Jeg ville nok smide alle varianter ud under kategorien løs te, så brugeren med det samme kan se hvilke grønne teer i har, hvilke der er økologiske osv. Så flere søgemuligheder, flere kategorier og sørg for ikke at gemme produktvarianterne.
Rent SEO mæssigt giver det også mere mening at have en side for hvert produkt. Så du bedre kan optimere den.