Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rimelige svar tider på mail - Hvad syntes/oplever du ? (Forskellige brancher)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2209
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

1 UGE til at svare en mail?! Det er alt for lang tid. I mange små virksomheder har man rigtig svært ved at finde tid til mails, telefoner, markedsføring osv., men hvis man ikke finder tiden, er indbakken altså ret hurtigt tom.

Tekstforfatter, korrekturlæser, cand.mag., specialist i Emotionelle Kundetyper

Få en rådgivning for 0 kroner her.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Et af skræmmeeksemplerne på dårlig svartie er rejsekortet, som jeg generelt er fortaler for, hvor den gennemsnitlige svartid på mail er 3-4 uger! Dybt chokerende.
Men jeg giver Louise ret. En uge er typisk for lang tid. En ting er hvad der er kapacitet til, hvilke resourcer man har og hvad der bliver prioriteret, men det er nu engang kunderne man lever af. Ønsker kunder en svartid på 24 timer, er det det man bør stræbe efter - og se så bort fra den type bimbos, som spammer mail indbakken med "hallo jeg venter" (prol stil).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Over 48 timer synes jeg er for lang tid og jeg kan blive i tvivl om firmaet reelt er interesseret, selv svarer jeg inden 24 timer da jeg har gjort det til en rutine at tjekke mail inden dagen begynder og efter dagen er slut, det har jeg høstet en del positiv respons på, jeg vil helt klart anbefale andre at svarer så hurtigt som det er muligt.

Vh Jacob

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Indenfor 24 timer!

Om så svaret bare er: Vi undersøger sagen og kommer med et fmere yldestgørende svar om x dage.

Folk bliver glade, bare man svarer. Så skal man selvfølgelig se på sagerne- og returnere med svar senest x dag. Men gerne før.

Ikke: vi har modtaget din mail- og svarer hurtigst muligt. OK: Det kan godt være at tre fire uger er HURTIGT i Jeres system, i min verden er det sneglehastighed.

Mvh

Tine

Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg svarer ALTID indenfor få minutter indenfor almindelig arbejdstid! Og skriver jeg til folk i samme branche som mig forventer jeg også svar indenfor få minutter. Går der længere tid griber jeg knoglen og giver personen et kald.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise Lamberth - Tekstfokus:

Fra dag til dag, hvis det er sidst på dagen - inden for nogle timer først på dagen - og om muligt hurtigere, hvis du gerne vil have ordren. :)

Hvis det gælder generelt så vil jeg slå mig ned inden for håndværker/renoverings branchen, for nøøøøj der må sidde mange "tabte" kunder ud fra alene min erfaring Skype-BigSmile

Det med at svarer inden for X minutter forventer jeg slet ikke selv, syntes bare det kunne være rart at høre lidt omkring folks mening, og kan se at det hvis svinger ret meget.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Et eller andet svar bør falde inden for 24 timer.

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2209
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have skrevet webtekster til XX antal håndværkere er jeg ret sikker på, at mange af dem taber mange kunder online.
Små håndværkere kan let og billigt have en velskrevet blog med gode råd til kunder og et nyhedsbrev. Det er stort set gratis - og har man ikke tid/lyst til at skrive selv, kan man jo få andre til det. :)

Forleden talte jeg med en gartner, der kæmper en sej kamp for at skaffe sig kunder i lokalområdet. Han er ikke særlig glad for at ringe kanvassalg eller banke på dørene, så jeg opfordrede ham til fluks at gå i gang online. Andre mindre håndværkere gør det typisk ikke - og det betyder bare, at han kan skaffe sig et forspring der.

Tekstforfatter, korrekturlæser, cand.mag., specialist i Emotionelle Kundetyper

Få en rådgivning for 0 kroner her.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 50
Fra  TEKSTIL-TRYK.DK A/S Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Ufatteligt at du overhovedet gad at svare hende.. må godt nok indrømme at denne opgave kunne vi aldrig drømme om at gå igang med, det ender da aldrig godt når kunden allerede fra start er så umulig.....  får ofte mails fra kunder hvor man helt til at starte med har en ide om at det her render ud i ingen ting, .. Der må jeg være ærlig og sige at vi plejer at svare at vi ikke kan påtage os opgaven, og de må have held og lykke med projektet et andet sted.. .. Vi svare venligt og at vi ikke kan klare opgaver som denne.. 

ang. svar tid, der bruger vi også normalt 24T.. hvis vi ikke har en pris klar der, sender vi lige en mail med at de ikke er glemt..

T-shirts med DTG print - Samt digital printproduktion til print af flyers, visitkort, postkort, plakater, klistermærker, gulvfolie og m.m.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise Lamberth - Tekstfokus:
Forleden talte jeg med en gartner, der kæmper en sej kamp for at skaffe sig kunder i lokalområdet. Han er ikke særlig glad for at ringe kanvassalg eller banke på dørene, så jeg opfordrede ham til fluks at gå i gang online. Andre mindre håndværkere gør det typisk ikke - og det betyder bare, at han kan skaffe sig et forspring der.

Tror jeg bestemt heller ikke er dumt, søger selv altid på nettet efter den slags, så en seriøs hjemmeside gerne med lidt priseksempler er guld værd for mange.

Man rart med alle de svar der er kommet, folks "tålmodig" variere en del må man sige, men de fleste ser da helst inden for 1-2 døgn ser det ud til.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)